adis Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Skal kjøpe ny laptop til søstra, hun studerer og vil bruka den til skulearb, musikk, film og surfing. Har nesten betemt meg å gå for Apple IBook 12" G4 som kjeme på 8400,- med student rabatt. Valget falt for den fordi den er stille, kraftig (til prisen), lang bat. kapasitet, liten, lett og litt "jentete". Det eg lurer på da er følgande: 1. Kjem Mac'en med programmer som vil dekka behovet hennes, med tanke på word, excell osv dokumenter (out of the box) ? 2. For ho problemer med overgang til OS X, brukarvennlighet osv? 3. Er det nokon som har bedre alternativert til denna prisen? 4. Er det lurt å kjøpe Mac no med tanke på overgangen til intel platformen? Setter stor pris på alle innspel Endret 27. november 2005 av adis Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Med tanke på mulig intel basert ibook i januar, så er det vel ikke så smart å kjøpe denne. Er vel mulig for et godt tilbud på "gammel" ibook når intel varianten kommer. Lenke til kommentar
adis Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Litt bedre respons her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå