Stavmikser Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 kommer på tv3 6. januar, har sett 1. sesong på amerikansk tv, starter litt treigt, men fy satan som den tar seg opp! var nervevrak etter å ha sett en episode, greide nesten ikke å vente til neste... 2. sesong starter 6. mars i USA. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 kommer på tv3 6. januar, har sett 1. sesong på amerikansk tv 5324460[/snapback] Første sesong er jo ikke ferdig ennå. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg sendte faktisk TVNorge en mail om dette for litt siden, og det er ikke de som kommer til å sende om det kommer til Norge. TV3/Viasat har rettighetene til serier sendt på Fox. 5234376[/snapback] I såfall vil neste sesong av 24 sendes på TV3... 5322278[/snapback] Altså, jeg fikk en mail med svar, mer enn det vet jeg ikke. Siterer heller mailen jeg. Denne serien er fra FOX og det er TV3/Viasatsom har avtalen m. FOX forSkandinavia! Bente Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 TV2 kommer aldri til å gi slipp på 24.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Avtalen om 24 kan jo ha blitt inngått før Viasat fikk sin avtale med Fox, eller at Viasat ble tilbudt penger av TV2 for rettighetene. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Lasta ned en episode og veit ikke helt. Syns jeg kan ane hvordan alt ender, i tillegg til at det sendes på FOX, som betyr sminka vold og ingen homsesex som vi er så herdet ifra HBO's Oz I tillegg så virker ikke persongalleriet så variert, men blir vel nødt til å ta en titt på et par episoder til før jeg kommer med en endelig konklusjon Lenke til kommentar
magio Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Lasta ned en episode og veit ikke helt. Syns jeg kan ane hvordan alt ender, i tillegg til at det sendes på FOX, som betyr sminka vold og ingen homsesex som vi er så herdet ifra HBO's Oz I tillegg så virker ikke persongalleriet så variert, men blir vel nødt til å ta en titt på et par episoder til før jeg kommer med en endelig konklusjon 5327013[/snapback] Du vil ikke bli skuffet, det kan jeg garantere deg Lenke til kommentar
KrissO Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Har sett spoilere på tv3 i for serien i et par uker nå. Synes synd i alle som skal se serien der, for kanalen viser jo en hel masse höjdare allerede nå! De har jo vist masse viktige greier som skjer, og sikert ødelagt for mange.Pluss alle reklamepausene da, de er det jo verdt å risikere mange år i fengsel for å slippe. 5324429[/snapback] Jeg blir som regel irriterte av spoilerne selv, men når serien endelig starter så viser det seg at jeg har glemt det relevante. Dette er jo en serie som fortjener seere, så var nok et riktig valg av TV Norge spør du meg! =) Lasta ned en episode og veit ikke helt. Syns jeg kan ane hvordan alt ender, i tillegg til at det sendes på FOX, som betyr sminka vold og ingen homsesex som vi er så herdet ifra HBO's Oz I tillegg så virker ikke persongalleriet så variert, men blir vel nødt til å ta en titt på et par episoder til før jeg kommer med en endelig konklusjon 5327013[/snapback] Usj, ikke vær så negativ nå da Har du sett noen flere ? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 ble ikke helt frelst av første jeg heller men se en par tre fire til så blir du kanskje like hektet som jeg og bror min ble. bare jevla kjipt at vi må vente til mars for å se ep 14. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Så de to første episodene på Tv 3 idag.. og det virket veldig lovende.. denne serien er også drøftet i denne tråden: Prison Break kommer på TV3 noen som vet hvor mange sesonger det skal/er laget av denne serien? blir jo liten vits i å lage 5 sesonger om noen som skal bryte seg ut av fengselet... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Så de to første episodene på Tv 3 idag.. og det virket veldig lovende.. denne serien er også drøftet i denne tråden: Prison Break kommer på TV3 noen som vet hvor mange sesonger det skal/er laget av denne serien? blir jo liten vits i å lage 5 sesonger om noen som skal bryte seg ut av fengselet... 5391410[/snapback] Høyst sannsynlig kun en sesong som omhandler selve flukten. Har hørt snakk om en eventuell sesong til om hva som skjer med hver person etter flukten. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Likte også Prison Breaks 2 første episoder. Det skjedde ikke mye stort utenom å bli kjent med de forskjellige personene, men kan man vel egentlig ikke vente. Lovende serie som i alle fall jeg kommer til å fortsette å se på. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 så Premieren igår. den var bra. gleder meg til neste episode Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Så også på i går, og gleder meg til fortsettelsen, dette var bra Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Noen som vet når det evnt. går i reprise? Det kræsjer med noe annet jeg følger med på, så må se reprisen... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Tror det går en reprise i dag. Var en post om det i går tror jeg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Ja, så det i sta, woppi! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hadde unnet TVnorge denne serien her. De hadde frotjent denne serien. 5219071[/snapback] Det sier du sikkert bare fordi du har Canal Digital eller noe så du ikke har Tv3, hehe Jeg er også enig at TvNorge burde hatt denne serien, fordet jeg ikke har Tv3 ! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Så denne på torsdag og jeg ble hekta med engang Virker meget lovende og jeg gleder meg til neste torsdag. Synes det er bra jeg at tv3 endelig får seg en bra spennings serie off topic: Ser ut som serien My name is earl også virket artig, endelig har det blitt noe å se på på torsdager. Komedie og spenning på etter hverandre er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå