Theo343 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Jeg synes dette ser meget interessant ut hvis jeg går for s939 og ikke venter på M2. Hva synes dere om egenskapene på disse kortene? Omtale ATi's referanse design med kodenavn "Grouper". (1 av de 4 nye referanse kortene med ATi brikkesett og crossfire, dette er singlegpu slot) Og her er Sapphires Pure Innovation utgave , basert på "Grouper" designen. (nydelig kort) Større bilde bilde av Sapphire Pure Innovation Endret 27. november 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 eg kjøpte sapphire sitt crossifre hovedkort... er litt forskjellig som mangler i bios har jeg hørt, men jeg skal ikke overklokke og kortet er dønn stabilt sålangt.... vurderte ikke de du nevner engang pga crossfire mangelen Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Sapphire korta her får juling av nye DFI SLI DR expert, i overklokkings egenskaper. Men så koster jo Sapphire korta mye mindre. Og da er det kommet til hvor stor lommebok du har. Jeg vurderer Sapphire kortet med CF som mitt neste kort. Lenke til kommentar
gorg Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 de må da være de eneste hvite moboene! har tenkt å kjøpe crossfire mobo etter jul, og vil ikke måtte betale 2k for dfi så enten denne typen eller asus. vil også vente en stund å se om det er noe feil med kortet/chipsettet så kan de oppgradere bios Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 sapphire sitt crossfire hovedkort koster ca en 1100.... men tror nok de crossfire korta blir bedre med neste south bridge fra ATI.... er vanskelig og finne info om... men såvidt eg klarer å se egner ikke mitt seg til overklokking har sapphire crossfire advantage hovedkortet Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Karl: Har du en link ? Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 sjekk på www.anandtech.com og www.tomshardware.com disse to sidene har mye info om tester osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå