KongRudi Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ifølge playfuls, som igjen oppgir gamermag.ru som kilde, har Sony bestilt en utvidet hovedstand (på 3600 kvadratmeter) på Consumer Electric Show i Las Vegas. http://www.playfuls.com/news_0251_Sony_Wil...t_CES_2006.html 3.600 kvadrat meter? Gressmatta på Brann stadion er 105x68 meter.. Fullstendig klar over at Sony lager masse rart... men 3600 kvadratmeter? Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 stor plass... kansje de får stappa en gammel xbox inni den til og med Xbox 360 er pest *PATRIOT* Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Sjå der ja. Skal bli morro å sjå kva dei skal fylle all plassen med. lars91: Jadå...Xbox er pest... Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Blu-ray DVD gruppen sin talsmann Andy Parsons, sier gruppen kommer til å vise frem detaljene i launch-planene sine, bl.a. vil flere av produsentene kommer til å vise frem nye produkter, så det kommer nok endel standalone bd-spillere på Sony sitt felt, o.l.... :-) Hadde vært kuult å vært der. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Sjå der ja. Skal bli morro å sjå kva dei skal fylle all plassen med. lars91: Jadå...Xbox er pest... 5215924[/snapback] Fanboy deluxe.. Hva tror du blir så mye bedre?? Grafikken kommer ikke til å bli forskjellig.. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Sett bort fra min gamle Nintendo har jeg aldri eid en konsoll - så jeg er på ingen sin side i denne saken .. .. men er ikke PS3 ganske mye kraftigere enn xbox360? Lenke til kommentar
raysv Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Tror da ikke det, men det gjenstår vel og se når den blir lansert det. Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 ja, det er bare å vente å se, slutte å flame! hater flaming av fanboys.. ta dere ei bolle! Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Når det gjelder den fanboy greia så synes jeg man heller bør holde seg til å kritisere spillene framfor konsollene. Fikk tidlig en Ps2 og synes den var rå. Det som var rått var spillene. Maskinen i seg selv er ikke rå når man ikke hadde noe å kjøre på den. Har spilt igjennom alle GTA spillene på Ps2. Da GTA kom på Xbox fikk det meg til å kjøpe Xbox også. I San Andreas kan man på Xbox versjonen se mye lenger enn man kan på PS2 versjonen. Det som var litt jalla på xboxversjonen var driveby shooting med black og white button. DA var det bedre med ps2 sine skulderknapper. Foreløpig kjøper jeg ingen konsoll. Har teste call of duty på 360 og det så greit ut. Har Far Cry og Half-Life på Xbox. Så lenge jeg ikke har HD-tv så blir ikke ytelses forbedringen for meg så mye bedre ved å kjøpe et nytt middelmådig FPS til xbox360 når det allerede er så mange gode titler ute til xbox. Det som blir spennende er å se hva som skjer med spillene nå innenfor det første året. Jeg kjøper garantert den konsollen som får neste GTA. Tidligere har Xbox vært plaget av litt for lite japanske spill som Resident Evil, Devil May Cry og Onimusha spill. Får se hvordan dette utvikler seg. Det er stort sett slik at de spillene man har høye forventninger til skuffer, eneste unntak her er san andreas for min del. Både Half-life2 og Doom3 var ikke så sinnsykt nyskapende som de en gang var. Er veldig spent på Oblivion. Er det bra og god spillbarhet er det ikke umulig jeg kjøper den, venter som sagt til jeg ser hva som faktisk er bra. Blir spennende å se om Sony gir etter og dropper alt jallet rundt kopisikiring på Blue-Ray. Regner med at en del teknikkere internt i hos produsentene også sliter med testing av produktet. I Kina driver de jo å lager et eget DVD format. Kan hende det seiler opp som den nye "folke og pirat-dvd-opptakeren"? Ting er jo svinebillig i Kina. Synd vi ikke har hørt noe mer om dette formatet. Begynner de å tekste filmer på engelsk der så kan det jo hende vi alle sitter med en haug med kinesiske filmer inne 10 år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå