Goliath Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Av eller annen grunn lo jeg når jeg leste denne overskriften..kanskje morbid men.. herregud, for en klovn da...dreper kona si og greier Endret 27. november 2005 av überGoliath Lenke til kommentar
HeX Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Kanskje det er en go' grunn til at det er blod-rødt rundt munnen hans Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Kanskje det er en go' grunn til at det er blod-rødt rundt munnen hans ja, kona hadde menstruasjon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Klovner er ONDE, det har jeg alltid visst. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 hva er vitsen med å sensurere det så lite at man fortsatt lett kan lese det som står der? Lenke til kommentar
HeX Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Har egentlig ikke skjønt hvorfor de sensurerer det i det hele tatt jeg Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hvor er humoren? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 (endret) hva er vitsen med å sensurere det så lite at man fortsatt lett kan lese det som står der? 5225310[/snapback] For å fjerne fokusen på noe ubetydelig på bildet..thats why.. Humoren: Man sier ofte at folk er klovn "Faen, så klovn du er". At aviser bruker det i en helt annen betydning, gir akkurat dette utrykket gjerne en humoristisk vri. Akkurat som at de skulle skrive "Drapsiktet var en idiot". Døh! Morbid med tanke på selve saken? Kanskje. Endret 29. november 2005 av überGoliath Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Klovner er skumle Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Har sett eldste sønn og mor og far i den familien ja... eldste sønnen driver klovne-firma eller noe sånt... Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 hva er vitsen med å sensurere det så lite at man fortsatt lett kan lese det som står der? 5225310[/snapback] For å fjerne fokusen på noe ubetydelig på bildet..thats why.. Humoren: Man sier ofte at folk er klovn "Faen, så klovn du er". At aviser bruker det i en helt annen betydning, gir akkurat dette utrykket gjerne en humoristisk vri. Akkurat som at de skulle skrive "Drapsiktet var en idiot". Døh! Morbid med tanke på selve saken? Kanskje. 5227358[/snapback] får bare mer fokus pga det er sensuret, det dreger automatisk øyet mot det sensurerte området siden det "ikke stemmer" med bildet Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg tror jeg har hilst på han.. Mener å huske at klovnen i selskapet lignet, men det kan jo være "the power of suggestion".. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Klovner er ONDE, det har jeg alltid visst. 5215864[/snapback] Pennywise Down here we all float Endret 4. desember 2005 av Iceman™ Lenke til kommentar
simerix Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Lurer på om sirkus Arnardo ville ha ansatt ham :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå