ljkhaeljfk Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Heihei! Kan noen gå se på siden her? Er et skoleprosjekt, og jeg lurer på om siden ser fornuftig ut i alle weblesere.. Har selv tester ff og explorer... Dessuten om det er noe kritisk med designet? Selve innholdet er ikke ferdigstilt, så ikke tenk på det! http://80.202.212.190/~erik/web/ Takk! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Tipsboksen er ikke midtstilt i Opera og Safari. Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Hehe! Hele poenget med den at den skal flytte seg mellom senter og left uvilkaarlig.. Gjort i henhold til oppgaveteksten jeg fikk! Men ellers takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 <br> <br> <br> <br> <br> <br> <br><br> <br> <br> ------------- Hover på linker er ikke så dumt, den hvite tips boksen var bare stygg. Serif font er ikke alltid så lurt. Koden var heller rar Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Forslag til hvorden tipsboksen skal endres? Er selv enig i at den er totalt unødvendig, men er det er krav så må jeg nesten ha den med Endret 27. november 2005 av elindse Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 kan legge et bilde som er halvveis gjennomsikti som bakgrunn. Slik at bildet bak skinner igjennom. Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Hmm! Jeg får til å legge inn hover internt i fila, men når jeg skal sette den inn i den eksterne .css fila funker det ikke.. Hvordan skrives dette i den eksterne?: <style type="text/css"> A:link {text-decoration: none} A:visited {text-decoration: none} A:active {text-decoration: none} A:hover {text-decoration: underline} </style> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå