plankeby Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Jeg har lett i diverese butikker etter en enkel takvifte i plast, den skal sirkulere lufta i rommet slik at varmen ikke fyker rett opp i taket. -Målet er at gulvet blir litt varmere med en vifte i taket. Nå tenker sikkert noen her at en takvifte er lett å få kjøpt. Poenget er at jeg ønsker kun en veldig enkel vifte i f.eks. plast. Altså ikke sånne vifter med store treblader og lampe på. Jeg blir glad for tips om nettbutikk eller butikk i Østfold og Oslo som selger en slik type vifte til grei pris. Takvifta skal være helt enkel, noe ligende som bilde 1, og ikke sånne typer som bilde to. Endret 27. november 2005 av plankeby Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hvis jeg ikke tar helt feil, tror jeg de selger sånne i lampebutikker. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Du bør ta en titt på Clas Ohlson eller Biltema! husker ikke hvem det var jeg så noen takvifter hos! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) det er nå bare å sjekke ut forskjellige butikker. lampehuset, Skeidar, bohus osv Endret 27. november 2005 av Luchy Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Jeg har sjekka ut Biltema, møbelkjedene , lampehuset, Clas Ohlson m.m. tidligere uten hell. Næringslivet kjøper jo slike enkle vifter til kontorer o.l. -Men jeg aner ikke hvor dem får de i fra. Takk for fortsatt tips. Det hender jo at butikker (også kjedebutikker) har egne lokale avtaler med en leverandør. Så det kan jo f.eks. finnes noen Lampehuset butikker som tar inn noen varer på siden av. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 sjekket ikea ? Lenke til kommentar
tols1 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hei. Kom tilfeligvis over ditt innlegg i min desperate søken etter en enkel takvifte uten rotting og spotter. Ta en kikk på denne http://www.thermo-varme.no/norsk/produkter/tf100/index.html Lykke til! Tols1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå