Luchy Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 mitt nye forbilde. "nå sønn, hva vil du bli når du blir stor?" "Jeg vil bli som kaninen der^^" Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Stemmer ikke. Er svake motore i de, og hvis de merker at det er en stopp går de andre veien for så andre veien for så stopp. Men de andre var morsomme 5217275[/snapback] Hva vet du om motoren i denne DVD-spilleren ? Den kan enten være ødelagt og bare stoppe ved hode hans og ikke gå tilbake, og da vil han jo dø av sult(kansje til og med luftmangel kommer litt ann på) eller den kan være supersterk (trimma eventuelt bytta ut). Men uansett, morsomt er det Endret 3. desember 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 hehe.. ei som gikk i klassen min på ungdomskolen hadde noen slike bøker.. huske jeg holdt på å le meg ihjel Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 flere sidet med kaninen flere sider, jeg vil ha flere sider:P noen som har flere sider ? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Han er så søt, at jeg klarer ikke å le Lenke til kommentar
The zero Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hehe, den var virkelig morsom! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Kanskje denne bør flyttes til "Humor"? Edit: Whohoo, kanskje jeg ikke har våknet helt ennå? Endret 4. desember 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Never Can Tell Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 flere sidet med kaninen flere sider, jeg vil ha flere sider:P noen som har flere sider ? 5249840[/snapback] Oi, har boka gitt. Men den er så bra at det er blasfemi og grunn til evig liv i helvete å legge ut på nettet spør du meg! Kan kikke i boka mi i evigheter Ønsk dere begge bøkene til jul allesammen! Og etter min mening er det den perfekte, ikke særlig dyre, julegaven til alle venner og bekjente! ok, ok, advertising off Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 haha.. Sinnsykt bra! Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 den var litt kul :!: her var det jaggu mange sadister Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ny Link Den tideligere siden har blitt lagt ned, så jeg kommer med ny link etter en j*vlig time med Google. Denne linken må holdes hellig og ikke slettes. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 har reservert bok på biblioteket jeg Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 The Book of Bunny Suicidesog Return of the Bunny Suicides Kamikazekaniner heter det på norsk: bokkilden 5243111[/snapback] Tusen takk for linkene, de skal bestilles på onsdag (lønningsdag ) Morsomme de derre kaninene... Har hatt noen kaniner gjennom åra, men ingen sånne Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 tror jeg ville bestillt dem her: http://www.play.com/play247.asp?pa=search&...h&Go.x=0&Go.y=0 billig, og gratis frakt.. Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 nydelig, tusen takk Musty! gleeeder meg til lønning og selvmordskaniner Lenke til kommentar
Togo Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Musty, takk skal du ha. Nå har jeg kjøpt The Bunny Suicides book - Return of the bunny suicides book - og - 101 uses of a dead cat. Kom seg på £18 pund *gledesegtilålesedem* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå