Lizzard] Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 heisann noen som har peiling på gode codecs, har lyst og spille alt av i winamp dette gikk på den gammle pcen min, noen som har clue? takker Lenke til kommentar
snole Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Prøv programvareseksjonen. Da får du sikkert flere svar. Selv har jeg erfart at codecpacks ofte roter til maskinen. Hvis det er til film så trenger du kun siste DivX (tar XviD også) og et AC3 filter. Og evt en SVCD codec hvis du ønsker å spille av SVCD filer. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Du finner vel codecs og plugins på hjemmesiden til winamp? Lenke til kommentar
Orac.aka.Xanthin Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 hvis jeg var deg ville jeg brukt programmet VLC media player, det leser alt fra DVD til xvid osv. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Og en Kvcd codec, hvis du vil spille av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå