etoel Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hei, jeg har et Hauppage PVR 500 og XP MCE (2004 oppgradert med rollup 2). På Hauppage sine hjemmesider står det tydelig at man må ha en software MPEG/DVD dekoder for å se TV og DVD - er ikke det litt rart når det er et TV kort da? Når jeg forsøker å se TV får jeg bare beskjed om at det er en dekoder feil. Hvilken dekoder lønner det seg å benytte? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Nvidia PureVideo decoder er annerkjent som en av de beste. Den er ikke dyr heller. De har en trial du kan laste ned å teste. AKIRA Endret 27. november 2005 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
anbar Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 finnes det noen andre gratis på markedet? Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Finnes en haug med gratis codecpacks rundtom. Søk på free codec feks. så dukker det nok opp litt av hvert. Lenke til kommentar
MCPC.no Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 finnes det noen andre gratis på markedet? Windows XP Media Center Edition krever sertifiserte MPEG-2 dekodere: http://www.microsoft.com/windowsxp/mediace...nerlisting.mspx MPEG-2 dekodere til Windows Media Center finner du fra ATI, NVIDIA, CyberLink (PowerDVD) og InterVideo (WinDVD). PowerDVD og WinDVD er egne DVD avspillingsprogrammer med dekoder inkludert. NVIDIA og ATI har standalone MPEG-2 dekodere. Ingen av disse er gratis. ATI sin MPEG-2 dekoder følger imidlertid med sammen med en del ATI maskinvare. Cyberlink PowerDVD eller Intervideo WinDVD følger også ofte med sammen med maskinvare. Det er mulig å laste ned prøveversjoner fra NVIDIA, Cyberlink og Intervideo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå