Gå til innhold

Kva er din favorittfølelse?

Earendil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden vi er inne på eksamen.

En av de deiligste følelsene i skolesammenheng jeg kan huske er da vi fikk beskjed om at det ikke ble muntlig eksamen, og vi kunne ta sommerferie.

5223347[/snapback]

Da jeg fikk vite at jeg kom opp i engelsk skriftlig og muntlig i 10. klasse. To enkle 6ere der. :love:

5223354[/snapback]

Ditto med meg når vi kom opp i matte...

Lenke til kommentar

Orgasme

Forelskelse

Adrenalinrush

Endorfinrush

Å komme hjem etter trening og dusje, spise og chille som jeg aldri før har challa (eller i hvert fall ta det veldig pent)

Mestring, skole og ikke, og det å få bekreftelse og komplimenter på ting, spesielt om man har jobba for det

Å ta inn en stor pott (poker), eller gjøre en god laydown

Frysninger på ryggen fra ass-kicking musikk

Å vite at man har reddet dagen for noen, gjort dem skikkelig glade

Å jekke ned en unødvendig kjepphøy person

Lenke til kommentar

- Når jeg kommer hjem etter lange skoledager.

- Når jeg får gode karakterer på noe jeg slettes ikke har jobbet for.

- Når jeg får vite at jeg settes høyt av andre.

- Når man klemmer gassen til bunns i 2-giret og spinner som faen.

- Når jeg sitter på bussen, MP3-spilleren shuffler og en skikkelig digg sang kommer på.

- Når man kommer hjem fra trening og slår seg ned i en stol.

- Når man drømmer seg bort i stjernene på en mørk nattehimmel.

Tror det dekker det meste. :)

Lenke til kommentar

En kald og vakker vinterdag, med nysnø og 7-, er det beste som finnes å ta på seg skiene, og danse bortover løypene.. Når teknikk og alt sitter som det skal og man bare flyr er det så utrolig deilig å gå på ski.

Etterpå kommer man hjem og skifter sokker og tar en varm dusj som noe sa tidligere.. Deilig :D

Lenke til kommentar
Når jeg finner ut at jeg kan høre 4-5 stemmer i hodet samtidig! :D

Ikke på en gal måte altså, men på en musikalsk måte! (greier Prayer av Brian Wilson enkelt i hodet!)

5224922[/snapback]

Dette skjønte jeg ikke helt, forklar nærmere :)

5227446[/snapback]

Altså, se for deg 4 eller 5 spor som går samtidig som sammen skaper nydelige harmonier. Dette får jeg til i hodet!

Sjekk link til mp3.

http://www.likeucare.org/mp3s/Beach%20Boys...0-%20Prayer.mp3

!NB! Når jeg laster ned med Firefox, blir det av en eller annen grunn mp3.html. Men det er bare å rename og ta vekk html.

Fin ja? Selv synes jeg den er helt fantasisk! Tatt fra Smile. Sjekk ut mer her!

Lenke til kommentar

endorfinkick

sorg

smerte

bite leppa til blods

det å strekke/knekke fingre/rygg/nakke +++

følelsen av å bare legge seg ned å slappe av og bare døse inn og våkne 3 timer etterpå og ikke ha peil på hvor du er

følelsen av å springe rundt på måfå, sovne, og våkne ved ei elv 3 timer etterpå (for så å måtte finne på en god unnskyldning å fortelle gymlærern på hvorfor du har brukt 3-4 timer på en 20 minutters tur)

følelsen av å bare synke dypt inn i min egen verden

følelsen av å sitte på bussen, lese og høre på Pink Floyd og ca få orgasme

følelsen jeg får når jeg hører gjennom hele Echoes av Pink Floyd (23 minutt elns) Rett og slett orgasmisk

følelsen av å endelig få sove etter å ha vært våken i usaklig lang tid

følelsen av å endelig kunne gråte fritt uten at noen bryr seg

(litt emo nå eller, wtf? sorry, bare liker de følelsene, er en helt grei person, no harm done)

Lenke til kommentar

Følelsen av god musikk som en bare "faller ned i" og lever seg fulstendig inn i. Å føle at en blir ett med musikken. Føle at musikken rører ved hjertet.

For å nevne en spesifikk sang: Björk - Play Dead

De første gangene jeg hørte denne så felte jeg noen tårer og fikk en utrolig følelelse. Denne følelsen får jeg forsatt, den er på måte utrolig trist men samtidig veldig glad på en måte og på en måte lettet. Hvilke følelser jeg får av musikk varierer, men føler veldig ofte en "følelse av sannhet", noe større enn denne verden. Kan vel nesten kalle det relegiøs opplevelse.

Kort svar: Følelsen av musikk.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...