xD^^ Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Haxe i CS. Hands down. 5215171[/snapback] lol, haxe i cs.... glede er min favoritt 5222168[/snapback] Lol?! ^^ Hehe, lol liksomm? haxe vettU =)))=)) Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 1: Orgasme 2:Å klemme den fineste jenta på skolen (mine øyne), som jeg for øvrig er 3/4 sammen med. 3:Følelsen når du slår på det gode varme dusjvannet om morgenen, og blir befridd fra kuldens harde grep. 4:Følelsen av å tenne på noe, og vite at det kommer til å brenne lenge/gøre seg større (er jeg syk?). 5:Når jeg kommer hjem fra skolen på fredagen, slenger fra meg sekken, lager meg kornblanding og ligger i sofaen og spiser i en time. Orgasm ftfw! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Min number one feeling må være: Varme. Det er fordi jeg HATER kulde over alt på jord. Jeg kan godt miste en arm hvis jeg slipper kulde og fryse følelsen i resten av mitt liv. Andre følelser som også er digge: Sex Å få lønning Å få/kjøpe noe nytt som jeg har lengtet lenge etter Å kjøre fort, eller ha stor hastighet (samme om det er ski, sykkel, bil eller båt). Varme kommer foran å pule. Varme er bare det beste på jord! Det kommer som regel varme ut av et samleie, så da har man jo begge følelsene samtidig... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) - Følelsen av mestring - Den deilige følelsen man får etter en treningsession der jeg vet jeg har gjort det sykt bra - Den deilige følelsen av å være utslitt. - Forelskelse. Det er deilig. Selvfølgelig digg å skjønne at den er gjensidig, men for meg er det viktigste forelskelsen, den lille tidsperioden du bare vet at du liker noen før du begynner å tenke på om hun liker deg. For å bruke det engelske ordet: crush. - Følelsen av fantastisk musikk - De deilige dagene da bare alt går din vei. - Sekundene før orgasme oppnås Men for meg er det alltid en ting som vil stå i høysetet: - Adrenalinkicket. Ingenting slår det. Det beste er at adrenalinkicket kan komme selv om jeg bare tenker på noe, det behøver ikke være noe som skjer her og nå. Jeg kan bare tenke på da Norge slo Brasil og få den syke følelsen inni meg. Det er den ultimate følelsen. RED: (hehe, nå som forumet er på norsk, må vi jo edite på norsk også ) Jeg føler det bør komme en oppfølgertråd om de verste følelsene. Noen som vil starte en? Endret 28. november 2005 av smeboe Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Å fylle opp en, som inntil for to minutter siden, var jomfru. 5221282[/snapback] Og så sitter du her 2 min etterpå? ` Edit: Smebo hør..It's only called a crush because it hurts Endret 28. november 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Å fylle opp en, som inntil for to minutter siden, var jomfru. 5221282[/snapback] Og så sitter du her 2 min etterpå? 5222700[/snapback] OMG!!oneone111one! EID! vet du hva, akkurat det tenkte jeg og på Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Å fylle opp en, som inntil for to minutter siden, var jomfru. 5221282[/snapback] Hva med å fylle opp ei heller? Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 - Mestre noe vanskelig - Fritt svev med ski på bena - Foran peisen etter skikjøring - At du får forventningene dine oppfylt - Ha full kontroll på alt som skjer - Andrenalinkick - Reagere på instinkter (DET er gøy, det) Må nesten fortelle min historie ang. instinkter. Det ver for ca 6 mnd. siden i storefri da vi spilte fotball i ballbingen mot 10. klasse. (Gikk da i 8.) Jeg stod og snakka med keeper'n om hvordan han skulle ta imot ballen da det kom et ganske hard skudd imot oss. Helt uten å ane det slo jeg ballen bort med ryggen til. Jeg bare hoppet rundt og slo den bort med albuen i spranget. Skikkelig ekkelt, egentlig. Elsker den følelsen.... Natta--- Mvh. Marius E Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Følelsen jeg har akkurat nå: Har lest 110 sider psykologi, skrevet 2 rapporter, vasket hus og hatt en skikkelig hard treningsøkt. Ingenting er bedre enn å vite at man har fått gjort noe fornuftig og kan kose seg skikkelig med god samvittighet. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Da kan jeg fortelle min historie med kjapp reaksjon også: Det var 17. mai i år, smeboe stod med nypresset dress og ventet på at ting skulle skje, og kjøpte seg en is i beger fra en bar på Stortorget. Slepphendt som jeg av og til kan være, glapp jeg begeret etter den første biten av is. Jeg så i sakte film hvordan begeret snurret rundt, jeg så iskrystallene fra isen danse rundt i lufta rundt isen, og samtidig som jeg kjente den søte, fantastiske smaken av jordbærsorbet mot tunga kvalte jeg et skrikende "NEEEEEI!" akkurat før luften nådde stemmebåndene mine. Den jævlig gode isen på vei ned mot ihjeltråkket tyggis og klebrig skumspray der nede på bakken. Jeg kastet meg ned som en virvelvind, analyserte isens rotasjon og spinn, og kunne reise meg triumferende opp igjen med begge hendene trygt låst rundt begeret. Det var århundrets redning, uten tvil. Desverre var det bare en person som så det, men han ble i sin tur helt på knærne av respekt. Jeg reiste meg opp igjen, analyserte dressen, og fant ikke et eneste støvfnugg på den... ikke en liten isklatt en gang... Det var som i alle de James Bond-filmene der Roger Moore løper rett inn i en sprengende granat og kommer uskadd ut med nypussede sko og dress rett fra renseriet. Det må ha vært den beste følelsen jeg noen gang har hatt. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Like greit å kjøpe en ny is og egentlig.... Må legge til følelsen av å ikke vite om du skal skrike eller gråte og alt føles så rart og sette på musikk og du merker med engang at musikken skriker\gråter for deg og du bare legger alle følelsene over i sangen og musikken er i ett med deg på en måte. Windir er vel det bandet som klarer dette best i mitt tilfelle. (blir mye skriking) Endret 28. november 2005 av skate4life Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Like greit å kjøpe en ny is og egentlig.... 5222920[/snapback] Ta det med ro, jeg har råd til det, men det er bare PRINSIPPET! Som de andre her, de har jo bare slått bort en ball som i verste fall kunne gitt dem noen vonde sekunder. Om vi ikke er helter med S på brystet, hadde vi vært helter dersom noe av dette hadde spilt noen rolle. Og det er DET som er viktig Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Følelsen jeg har akkurat nå: Har lest 110 sider psykologi, skrevet 2 rapporter, vasket hus og hatt en skikkelig hard treningsøkt. Ingenting er bedre enn å vite at man har fått gjort noe fornuftig og kan kose seg skikkelig med god samvittighet. 5222838[/snapback] Ikke dårlig. Likte også følelsen når jeg fikk igjen den ene prøven på skolen i dag. Jeg hadde ikke øvd noen ting på forhånd, var den første som gikk, 5+ og best i klassen Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 uten tvil den følelsen jeg får når jeg har bender'n... hell yea! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Spille en god fotball kamp/god trening å få skryt av trenere/lagkamerater.. Det er en fin følelse Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Å gå ut av examenslokalet med følelsen av at dette gikk knall! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Siden vi er inne på eksamen. En av de deiligste følelsene i skolesammenheng jeg kan huske er da vi fikk beskjed om at det ikke ble muntlig eksamen, og vi kunne ta sommerferie. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Siden vi er inne på eksamen. En av de deiligste følelsene i skolesammenheng jeg kan huske er da vi fikk beskjed om at det ikke ble muntlig eksamen, og vi kunne ta sommerferie. 5223347[/snapback] Da jeg fikk vite at jeg kom opp i engelsk skriftlig og muntlig i 10. klasse. To enkle 6ere der. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Please, fuck you! *rapportere seg selv for personhets* Andre følelser: Å våkne opp en skoledag, HELT uthvilt. Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Gjensidig forelskelse er best Og så, noe litt annet. På Danmarksplass her i Bergen holder det til en uteligger (eller noe i den dur) som nok ikke har det så altfor lett. En dag hadde han fått en baguett av noen, og fyren var utrolig glad. Han løp rundt og viste den stolt til alle som gikk forbi, sparte den til kvelden. Følelsen jeg fikk da var utrolig merkelig. Jeg ble trist over at folk her i Norge kan bli så glad for så lite, men samtidig rørt da jeg så hvor bra han faktisk hadde det, hvor stolt han var akkurat da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå