Gå til innhold

Kva er din favorittfølelse?


Earendil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Følelsen etter å ha kastet opp.

5215116[/snapback]

Definitivt!

 

* Se folk med yrkesstolthet (ingenting er bedre enn en bussjåfør som elsker jobben).

* Gleden av å glede andre.

* Tanken på at jeg akkurat er ferdig med siste skoledag, og at det er to mnd til neste, mens jeg nettopp har bevilget meg en snus, satt meg på verandaen med grom musikk i bakgrunn, og ringt etter noen kompiser. Aww.

5215943[/snapback]

*Legge til litt mer enn jeg hadde i utgangspunktet*

 

Det over + det å vite at man har kjappe reflekser. :D Er så driti ut når noen kommer bak meg, også tar jeg skikkelig grep rundt armen og poker dem raskt i magen i stedet for at de dasker meg i trynet.

 

Orgasmen er jo deilig

 

Vi har en greie i klassen (13 gutter) hvor vi flyr på hverandre i friminuttene og lekeslåss. Alle skulle ta meg, men endte med at jeg holdt meg oppe, og en annen gikk i bakken og fikk juling i stedet :tease:

Lenke til kommentar

- Følelsen av å endelig være ferdig med en semesteroppgave

- Å endelig finne ut hva som feilte pc'n etter flere dagers/ukers feilsøking

- Å kjenne endorfinene strømme gjennom kroppen etter en hard treningsøkt hvor man virkelig har tatt seg ut

 

Det er iallefall 3 gode følelser som jeg kommer på akkurat nå :)

Lenke til kommentar
Følelsen av å ligge i en armkok og sovne.

Følelsen av å våkne opp i en.

5215927[/snapback]

:)

 

Når morfar klemmer meg.

Når farfar sier han er stolt av meg.

Når jeg klarer noe, og vet at farmor ser ned på meg, og smiler.

Når du får vite at du er den personen som en annen person setter over alle andre.

Når du innser at du har fått en ny favorittfilm etter 5 minutter.

Da jeg fikk igjen norskstilen med en blank 5er og kommentaren "Godt jobbet, denne fortjener du".

 

Og den beste følelsen i verden, og dette har jeg bare opplevd noen få dager: Å våkne i en hengekøye på en karibisk øy med 15-20 innbyggere, og se utover den kritthvite, urørte stranden, og vite at du har en hel dag foran deg til å gjøre nøyaktig hva du vil.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

God og mett etter et nydelig måltid, og bare kan slappe av!

Første dagen i en ferie!

Og når jeg har fått til noe jeg overhode ikke hadde trodd jeg hadde fått til /eller noe jeg har træla leeenge med!

+ de dagene du bare er overlykkelig, men aner ikke hvorfor, det er en kjempegod følelse.

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar

Følelsen av glede, å ha klart noe er en god følelse.

Det samme gjelder kick, etter å ha hoppet langt, kjørt fort, eller gjort noe veldig spennede er også deilig.

Men, følelsen av å holde rundt noen, lange koser, og koslige samtaler er en herlig følelse.

 

Den følelsen tar kaka. :love:

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...