anonymm Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hei, Jeg kommer ikke inn på pc'en i hele tatt, vet ikke hva som har skjedd. Jeg får opp tels der det står at jeg må taste passord osv,,, Jeg vet ikke yhva pssordet er. Det var tre batterier i den som var koblet sammen,jeg tok ut det,men ingen ting skjedde, hvordan kan jeg resette bios(cmos) på den maskinen? noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
LWSR54 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Hei,Jeg kommer ikke inn på pc'en i hele tatt, vet ikke hva som har skjedd. Jeg får opp tels der det står at jeg må taste passord osv,,, Jeg vet ikke yhva pssordet er. Det var tre batterier i den som var koblet sammen,jeg tok ut det,men ingen ting skjedde, hvordan kan jeg resette bios(cmos) på den maskinen? noen som kan hjelpe? 5214948[/snapback] les din bruksanvisning fra ditt Hovedkort..så finner du en jumper som må settes opp og ned for å resette biosn eller fjern batteriet fra hovedkort i noen minuter og sett den in igjen,,,det resetter biosn også... Endret 27. november 2005 av LWSR54 Lenke til kommentar
anonymm Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 ok, før så kom det trykk f2 for setup og f12 for ett eller annet,men nå står det diagnostic boot selected. Når jeg trykker på tastaturet kommer jeg fremm til det amme problemet igjenn. Viss ikke jeg trykker på noe så kommer jeg ikke frem da er det på den svarte skjermen der den starter,og når jeg kommer til der jeg skal taste inn passoror kan jeg ikke det heller fordi når jeg trykker på enter ser det ut som om den ikke funker. Det er også en lampe som blinker altså u8nder lampen er det symbol av lås som er låst. hva kan det være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå