ikkeno Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hei Har nå formatert maskinen og tenkte at dette skulle løse problemet. Jeg har ikke klokket noe, heller ikke rotet i kabinettet. Det er snakk om en Intel Pentium 4 4cpu 2ghz Noen som har noen gode råd? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Varm cpu? Produksjonsfeil? Hvilke prosesser er det som bruker cpuen mest? Hvilken strømforsyning har du? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Minner meg om en kompis sin pc når den var full av spyware og adaware. Har du sjekktet om du har Adaware eller spyware på pcèn? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Jupp, nettop formatert. Effikan: Ser ut til at jeg har en astec 250W. Det er vist prosessene "system, system idle process, og svchost" som danser opp og ned på cpu'en... Temperaturen hvet jeg ikke hva her egentligt... Lenke til kommentar
staljin Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hei, Kjører du noe firwall? Hvis du gjør det og den svchost.exe ikke får komme seg på nettet så kan svchost.exe gjøre det der. Hilsen Staljin Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Nei, har ikke innstalert noen firewall. windows' firewall har jeg heller ikke Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Fjernet du partisjonen og opprettet en ny da du formaterte? Enkelte virus overlever en formatering. btw: hvilken/hvilke prosesser er det som bruker cpu 100% ? Edit: har du oppdatert windows med sp2+++ ? En eller annen form for brannmur burde du ha! Endret 27. november 2005 av stinger82 Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Fjernet du partisjonen og opprettet en ny da du formaterte? Enkelte virus overlever en formatering. btw: hvilken/hvilke prosesser er det som bruker cpu 100% ? Edit: har du oppdatert windows med sp2+++ ? En eller annen form for brannmur burde du ha! 5216105[/snapback] Ja, slettet begge partisjonene mine. Som nevt så er det system, system idle process, og svchost som hopper opp og ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå