Bertelsen Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Personlig bruker jeg dress hele tiden. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hvis det ikke er en "dress-kode" der, så syns jeg det er stil med alle som skiller seg ut ved å ikke bruke dress. Når alle bruker dress får jeg bare sånn "matrix" følelse. Fullt av agenter rundt meg. Alle er like. Alle er kjipe.. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 bere jeg som liker & gå i dress Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Heldress ser så utrolig kjedelig ut. 5215298[/snapback] You'd tell the hitmen, you'd be dead. Dress eier! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 MÅ man ha på seg hel dress på julebord? Hel dress? Enten har man (hel) dress, eller så har man noe annet. Og du trenger absolutt ikke ha dress hvis du ikke vil, det bestemmer du selv. Pen bukse og jakke går utmerket, bare ikke kom kledd som du går til daglig, eller som en hallik eller dørselger. Da er det tross alt bedre å se ut som du kommer fra Jehovas Vitner. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Synes det går greit med olabukse+tshorte, men husk dressjakka Kommer dog litt ann på hvordan de andre på julebordet er kledd. Det eneste kjedelige med dress er kanskje at du ikke skiller deg ut så mye, men det kan du jo ordne med detaljer (f eks kult slips..). Noe annet som er litt kjipt med dress er at du kanskje ødelegger den litt utpå kvelden.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Svart jeans. Hvit skjorte. Fungerer fint mener nå jeg. Jeg mener ikke at man skal ha blå jeans og skjorte slik som jeg har på meg her ( http://home.no.net/svaking/Wank/bow.faith/...bahiablanca.JPG ) Skal man søke jobb holder også svart jeans og en skjorte veldig lenge. Spørs jo hvor man søker ,men skal man jobbe som fagarbeider så burde man ikke komme i dress Lenke til kommentar
EVH Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 bere jeg som liker & gå i dress 5216957[/snapback] syns det er digg å gå i dress jeg og.. Dritt å "blend with the environment" bare.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hvis det ikke er en "dress-kode" der, så syns jeg det er stil med alle som skiller seg ut ved å ikke bruke dress. Når alle bruker dress får jeg bare sånn "matrix" følelse. Fullt av agenter rundt meg. Alle er like. Alle er kjipe.. 5216785[/snapback] Alle trenger jo ikke ha like dresser og like skjorter da. Personlig så mener jeg at det er finest med dress på et julebord. Gutter som går med, og kler dress er hawt! Synes det er kos når mannfolkene staser seg litt opp. Skulle det vært en diskusjon om hva man har på seg, så ville jeg heller sagt at det var mer naturlig at dere diskuterte om man skulle gå med eller uten slips. Eventuelt om selve dressjakken var nødvendig. Jeans og dressjakke passer fint på en fest, men julebord pleier vel som regel å være litt mer pyntet? Tar seg ikke ut om du kommer der med jeans og dressjakke, og daten din i glitterkjole. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Var nettopp og handlet meg ny dress... så trenger vel ikke å si noe mer om hva jeg mener,, Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hvis det ikke er en "dress-kode" der, så syns jeg det er stil med alle som skiller seg ut ved å ikke bruke dress. Når alle bruker dress får jeg bare sånn "matrix" følelse. Fullt av agenter rundt meg. Alle er like. Alle er kjipe.. 5216785[/snapback] Det at alle ser like ut er jo ikke sant. Som jeg fant ut da jeg så tilbake på komfirmasjonsbildene mine; Dresser er sjelden like, men om man så og si aldri har brukt en dress før, så ser de likevel prikk like! Det blir som å dra til Kina og tro at alle der borte er prikk like. Men der tok du grundig feil Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hvis det ikke er en "dress-kode" der, så syns jeg det er stil med alle som skiller seg ut ved å ikke bruke dress. Når alle bruker dress får jeg bare sånn "matrix" følelse. Fullt av agenter rundt meg. Alle er like. Alle er kjipe.. 5216785[/snapback] Det at alle ser like ut er jo ikke sant. Som jeg fant ut da jeg så tilbake på komfirmasjonsbildene mine; Dresser er sjelden like, men om man så og si aldri har brukt en dress før, så ser de likevel prikk like! Det blir som å dra til Kina og tro at alle der borte er prikk like. Men der tok du grundig feil 5220382[/snapback] Det problemet har ikke jeg når jeg ser på komfirmasjons bildet... HVIT DRESS.. Style baby-- Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hvis det ikke er en "dress-kode" der, så syns jeg det er stil med alle som skiller seg ut ved å ikke bruke dress. Når alle bruker dress får jeg bare sånn "matrix" følelse. Fullt av agenter rundt meg. Alle er like. Alle er kjipe.. 5216785[/snapback] Det at alle ser like ut er jo ikke sant. Som jeg fant ut da jeg så tilbake på komfirmasjonsbildene mine; Dresser er sjelden like, men om man så og si aldri har brukt en dress før, så ser de likevel prikk like! Det blir som å dra til Kina og tro at alle der borte er prikk like. Men der tok du grundig feil 5220382[/snapback] Det problemet har ikke jeg når jeg ser på komfirmasjons bildet... HVIT DRESS.. Style baby-- 5220398[/snapback] Jeg hadde marsipanhvit dress med rosa sløyfe, burde vært bura inne Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 For de som lurte, kan jeg si at jeg jobber i prosessindustrien. Det er også en av grunnen til at jeg ikke føler at jeg MÅ gå i dress. Vi er vant til å se hverandre i møkkete arbeidsklær, så det meste vil nok virke veldig pyntet. :!: Har dessuten kjøpt meg en lilla t-skjorte jeg skal ha på meg. Med teksten: I know I`m not perfect, but I`m so close it scares me. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Kjør en relaxed dress stil. Dvs. dressbukse + dressjakke, jakka er åpen, du har en kul skjorte med noen åpne knapper øverst. Hvis du ser at alle andre er 120% stivpynta så er det jo bare å kneppe igjen skjorta og jakka! Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hør med noen kollegaer, da - ordne det så du ikke blir den eneste, evt. om alle de andre skal ha dress, kan du vurdere å bite i det sure eplet (eller være den tøffe som skiller seg ut, om du mener det er veien å gå) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 på julebord holder det lenge med normalt "lørdagskveld ut på byen klær " ( regner med dere kler dere litt skjeblig da da gjerne en dress jakke , jeans , ok sjkorte . holder i lange baner hel dress med slips og alt er til bryllup , kofirmasjoner , og burstagsfester med tall som slutter på 0 og er over 40 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Da har vi vært på forskjellig type julebord, FtZ- På julebordet jeg var på i fjor hadde en til og med på seg smoking. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hadde en stripete dress på meg på familiejulebordet. Liker dress jeg. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hva er forskjellen på smoking? Annet enn at det er en litt annen type skjorte og sløyfe istedet for slips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå