King-Nothing Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg skal snart på julebord som mange andre her, men jeg er ikke så keen på å kjøre full dress. Tenkte på en fin jeans-bukse, en tøff t-skjorte og dressjakke. Skal sef ha penskoa på. Går det ann å gå sånn? Jeg har sett en del folk i media bl.a og jeg må jo si at jeg syntes at de ser bra ut med denne stilen. Er da pyntet nok syntes jeg... Så: hva syntes dere andre? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Det er seff pyntet nok. I fjor gikk jeg med korsett, så jeg var ikke så veldig pyntet, bare nasty. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ninjakostyme FTW! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Det er seff pyntet nok. I fjor gikk jeg med korsett, så jeg var ikke så veldig pyntet, bare nasty. 5214782[/snapback] Du er alltid nasty Har et par jenter i klassen som bruker det avogtil ellerno. On Topic: det er sikkert helt greit å gå sånn. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Den t-skjorta du mener å ha under burde være ganske pen, da?! Ville kjørt hel dress, jeg! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 På julebord kjører man formell stil. Kan gjerne bytte ut buksa (og slipset) om dere skal på byen etterpå. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Eg ville ha foretrukket heil dress. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Den t-skjorta du mener å ha under burde være ganske pen, da?! Ville kjørt hel dress, jeg! 5214896[/snapback] Ja, det skal jo være en pen t-skjorte. Blir ikke en hvit v-hals for å si det sånn. :!: Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Japp hel dress er must på julebord *hater å gå i dress* Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ninjakostyme FTW! 5214791[/snapback] Kanskje vi skal ha KFE julebord med ninjakostymer, shuriken og katana? Heelt stille. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ta på hel dress. Det tar seg best ut på julebord Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Heldress ser så utrolig kjedelig ut. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Kan ikke si meg mer enig.... Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Selv om du ikke synes du ser fancy ut i dress kan det hende damene syns det. Men ja, går til nød an å droppe slipset og ha ei t-skjorte elns under. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Kommer vel ann på hvor formelt julebordet er. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Kan vel; Jeans - og skjorte(type fin skjorte) Lenke til kommentar
riktig Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Skjorte, dressbukse, skinnvest, tresko og donald-slips. Selv hadde jeg valgt dress. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 T-skjorte og jeans på julebord? Med mindre det er lastebilsjåførenes landsforbund som har julebord ville jeg holdt meg godt unna (intet vondt ment mot lastebilsjåfører, selvfølgelig). Om du synes en vanlig dress blir for kjedelig kan den fort sprites opp med for eksempel et matchende sort silketørkle og halvsmalt sort slips. Jeg kan (unnskylder dypt mangelen på blyghet) se pokkers bra ut i jeans og t-skjorte, («The end» fra DH i sateng...), men på julebord kler man seg ordentlig. Se for øvrig linkene i signaturen min. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hel dress er å foretrekke. Man kan også bruke meget fine bukser, hvit t-skjorte med v-hals, svart blazer og pensko. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Obs; Om man skal bruke jeans kan det ikke være typen slengete, den bør helst være litt trangtsittende.. Altså "segge" bukse hører ikke hjemme her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå