ZitHless Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hvordan overklokker jeg min amd 64 3500+ med original vifte http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118498&cks=PRL og et k8n neo-4 HK ? Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Man overklokker vanligvis via BIOS men noen hovedkort har klokkeprogrammer. Tror ikke ditt hovedkort har mulighet for klokking gjennom windows men kan ta feil. Les her for litt grunnleggende prinsipper. Nybegynnerguiden til overklokking.no er også god Lykke til Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 clockgen fungerer utmerket til å klokke fra windows =) link et tips: bruk bios til hovedklokken og bruk clockgen til å presse de siste mhz ut av systemet når du bencher NeVa Lenke til kommentar
<Andtho/> Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Easytune funker fint på mitt AMD kort.. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 MSI har et program som heter core center, ligger sikkert på driver-cden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå