jacoweb Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Heisann brukere! Jeg har for litt siden fått internett levert fra Telenor. Fikk modemet TOPCOM 871. Modemet har også en innebygd router. Når jeg starter opp programmet Azureus, eller andre nedlastnings programmer mister jeg forbindelse til nettet her. Det detter ned i noen minutter, så kommer det opp igjen, så ned igjen! Har lett litt rundt her på forumet, men ikke funnet noen lignende poster. Håper virkelig noen kan hjelpe meg med dette problemet. For det er utrolig irriterende. Har tenkt litt på det og oppgradere routern, men har aldri gjort det før så tar ingen sjangser, brått så fungerer det ikke i hele tatt. Håper jeg kan få hjelp her. Hilsen Thomas. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Ingen som har no svar til meg? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Begrens antall forbindelser i Azureus (prøv f.eks 60 globalt) og begrens upload hastighet til ca 70%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå