John Keats Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hver gang jeg spiller av en film på pcen (hva som helst) i hvilket som helst programm blir alltid fargene veldig Rosa og Gule. Dette er dødsirriterende. Er det noen som vet hva det skyldes? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Gammel programvare? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Som regel skjer det pga. dårlig kvalitet på filmene. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Har du Xvid codec? Last ned VLC Media Player og snurr filmen i det programmet. Fikser den ikke det så er det enten noe galt med selve filmen eller skjermkortet. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 last ned en codec pack på microsoft sine sider, funker ikke det så er det noe som galt med skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 last ned en codec pack på microsoft sine sider, funker ikke det så er det noe som galt med skjermkortet ditt. 5218613[/snapback] Hvorfor gjøre det når VLC tar alt uten å måtte innstalere masse forskjellige codec'ær. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 enten er skjermkortet ditt litt FUBAR, men det trur jeg ikke, med tanke på at du bare har disse probleme under avspilling av film. Ville prøvd å oppdatere driverne til kortet ditt, og lastet ned VLC Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Som alle andre har sagt: Last ned VLC. Om det ikke funker, så tror jeg du burde vurdere innkjøp av nytt skjermkort. Men siden du kun har problemer med film, så er jeg 99% sikker på at det er software problemer. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Ok, jeg har de nyeste driverne. Filmene funker helt fint når jeg brenner dem på cd og stapper dem i dvd-spilleren. Har brukt VLC i to år. Funka helt fint før jeg installerte windows på nytt. kan det være noe med dette? orker liksom ikke og formatere så skal sette inn et gammelt GeForce 3 og se om det virker da. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Skaff de nyeste driverne til kortet ditt. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Lasta ned nyeste driverne i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå