abene Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Takk til .com? Et nederlandsk selskap foreslår at verden dropper suffiksen .com for webdomener. I stedet bør vi satse på toppnivådomener som forteller hvilket land domene komer fra eller hvilket selskap det tilhører. Les artikkelen her Lenke til kommentar
G Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Å fjerne .com høres ganske sykt ut. Men om et firma kunne fått et eget firmadomene tilgjengelig så synes ikke jeg det er noe galt med det. Det er fjerning av .com som jeg reagerer på. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Det lar seg vel neppe gjøre å flytte alle eksisterende domener over på nye vel? Kan vel ikke være mange som tjener på noe sånt... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg tviler på at dette blir gjennomført med det første, men jeg skal aldri si aldri. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Å ha massevis av "whatever.whatever" domener blir det bare rot ut av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå