Gå til innhold

Tips til Imbue items i Diablo2 *Løst*

Anbefalte innlegg

Jeg er lv 14 Druid.

Lurer på om jeg skal vente med å imbue noe til jeg får noe vilt noe senere i spillet.

Noen som har tips.

Har en armor på 44 (ca) med 60% Faster attack rate, en passe bar dolk (husker ikke helt hva som er bra med den :blush: ), har ca det jeg trenger tror jeg.

Er det noen spesielle ting man kan imbue og få noe spesielt av?

Endret av The O
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Imbue er ikke noe bra i det lange løp, nei. Men det kan da hjelpe en stakkars lav-level Druid til å overleve?

Jeg ville imbuet en Druid pelt. Jeg regner med at du ikke er så altfor inne i Diablo 2, så jeg legger med en liste over alle normal Druid pelts.

• Wolf Head
  • Hawk Helm
  • Antlers
  • Falcon Mask
  • Spirit Mask

Lenke til kommentar
Imbue er ikke noe bra i det lange løp, nei. Men det kan da hjelpe en stakkars lav-level Druid til å overleve?

Jeg ville imbuet en Druid pelt. Jeg regner med at du ikke er så altfor inne i Diablo 2, så jeg legger med en liste over alle normal Druid pelts.

•  
  • Wolf Head

• Hawk Helm

• Antlers

• Falcon Mask

• Spirit Mask

5222967[/snapback]

Har en lv27 paladin og har rundet det 3 ganger og eneren 2 så er inne i det.

Men hver gang jeg skal imbue noe så har jeg bare tatt noe halvbra. Tengte kansje det hadde vert noen spesielle ting som man får ekstra fete utfall av. Eller bare vente til jeg kommer til act 2 eller 3 og ta noe derfra som kansje blir drit bra eller i det minste dyrt så jeg kan selge det.

Har sett en del ganger at det jeg imbuer blir gul farget, og noen har blitt gull. Bare rett meg vist jeg tar feil men er ikke gule ting de som er deler av et sett?

husker ikke helt, har ikke spilt på ett halvt år.

Lenke til kommentar
Gule er rare, Gull er unique og grønne er set. Jeg har aldri noensinne opplevd å få unique items av imbue før :hmm:

5223604[/snapback]

Hm :hmm: , kansje ikke men jeg blir forvirret av gul og gull, men har fått gule ting.

Magic Items: Blå

Rare Items: Gul

Unique Items: Gull

Set Items: Grønn

Socketed Items: Grå

...Fra manualen.

Lenke til kommentar

Unique Items: Gull/Brun

Ethereal Items: Grå (Disse er bedre en den samme tingen, som er i hvit. Men kan ikke repareres)

Det er umulig å få noe annet enn rare i imbue questet til Charsie. Selv bruker jeg alltid å imbue Crystal Sword siden det finnes sjans for å få mildt sagt JÆVLIG mye ed. (enhanced damage). Da kan du oppgradere sverdet til Dimensional Blade og så til Phase Blade, og få et sykt godt våpen. Det kommer jo selvfølgelig an på om statsa til våpenet er bra etter du har imbuet det.

Lenke til kommentar

Unique Items: Gull/Brun

Ethereal Items: Grå (Disse er bedre en den samme tingen, som er i hvit. Men kan ikke repareres)

Det er umulig å få noe annet enn rare i imbue questet til Charsie. Selv bruker jeg alltid å imbue Crystal Sword siden det finnes sjans for å få mildt sagt JÆVLIG mye ed. (enhanced damage). Da kan du oppgradere sverdet til Dimensional Blade og så til Phase Blade, og få et sykt godt våpen. Det kommer jo selvfølgelig an på om statsa til våpenet er bra etter du har imbuet det.

5241846[/snapback]

Kan man gjøre det flere ganger med et våpen? Vet at man må runde d to ganger men trodde ikke du kunne gjøre det med magiske våpen, å det blir vel det når man imbuer.

Lenke til kommentar

Forstår ikke helt spørsmålet ditt. Men, når du imbuer blir våpenet/armoren/whatever rare (gult).

Se her:

1 Ort Rune + 1 Amn Rune + 1 Perfect Sapphire + Normal (Basic) Rare Weapon = Exceptional Rare Weapon

1 Fal Rune + 1 Um Rune + 1 Perfect Sapphire + Exceptional Rare Weapon = Elite Rare Weapon

Men du ser at det blir 'dyrt' å oppgradere fra nightmare versjonen (exceptional) til hell versjonen (elite), siden en um rune ikke er altfor lett å få tak i, resten går helt greit å få tak i. Men merk: Våpenet ditt endrer ikke stats(vet ikke hva det kalles, affixes?) når du oppgraderer det, du får kun mere dmg. Så ikke oppgrader ett dårlig rare våpen i håp om at det får bedre stats(?) ;)

her finner du kanskje noe:

http://www.battle.net/diablo2exp/items/cube.shtml

Bare spørr viss du lurer.

Lenke til kommentar
Forstår ikke helt spørsmålet ditt. Men, når du imbuer blir våpenet/armoren/whatever rare (gult).

Se her:

1 Ort Rune + 1 Amn Rune + 1 Perfect Sapphire + Normal (Basic) Rare Weapon = Exceptional Rare Weapon

1 Fal Rune + 1 Um Rune + 1 Perfect Sapphire + Exceptional Rare Weapon = Elite Rare Weapon

Men du ser at det blir 'dyrt' å oppgradere fra nightmare versjonen (exceptional) til hell versjonen (elite), siden en um rune ikke er altfor lett å få tak i, resten går helt greit å få tak i. Men merk: Våpenet ditt endrer ikke stats(vet ikke hva det kalles, affixes?) når du oppgraderer det, du får kun mere dmg. Så ikke oppgrader ett dårlig rare våpen i håp om at det får bedre stats(?) ;)

her finner du kanskje noe:

http://www.battle.net/diablo2exp/items/cube.shtml

Bare spørr viss du lurer.

5242712[/snapback]

Heter dette her (å oppgradere manuelt) også imbue? Jeg snakket vel mest om å imbue i slutten av oppdraget hvor man skal hente hammeren for hun sme damen.

Trodde noen ble bare blå jeg.

Var masse fint der :thumbup:

Endret av The O
Lenke til kommentar
Jeg imbuet Wirt's leg, bare fordi det passet så godt. Men det ble et elendig våpen, da. Hva søren er Wirt's leg til? Kan den kanskje oppgraderes til noe Exceptional eller noe og bli et sykt våpen... eller?

5245127[/snapback]

du må ha den for å åpne cow level. (nei dette er ikke et jorde du skal pløye)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...