Wubbable Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hei... Som sagt, så virker ikke dvdrommen min.. Først trodde jeg det var for noe jeg hadde installert, men nei. Det viste seg, etter jeg reinstallerte windows, at den var fortsatt død.. Det rare er at den viser i min datamaskin og i device manager. Og, device manager viser ingen feil. Jeg avinstallerte også driveren, for så å starte på nytt, men den var fortsatt død.. Har noen peiling på hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Velkommen til Forumet! ..Jeg vet egentlig ikke så mye om dvd-rom, men har du dobbelt sjekket at alt er koblet til riktig? ..Og er den på "master" eller "slave"? For du må huske å koble til riktig ettersom hva du har satt den på Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Jeg kjøpte den fra komplett.no for ca. et halvt år siden, så de monterte den for meg.. Den har virket hele tiden. Ja, ledningene er sjekket, tvilsomt at det er strømforsyningen, siden den er på 560W, og dvdromen kobles direkte til den, og termineres der. (går ikke videre til vifter eller noe slikt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå