abene Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ny PHP-versjon sluppet En ny versjon av det populære scriptespråket PHP er sluppet. Blant nyhetene i PHP 5.1.0 er forbedret ytelse, 30 nye funksjoner og over 400 bug-fikser fra forrige versjon. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Bra! (Nå som jeg holder på med å lære meg PHP.) Men jeg tror jeg må sette opp egen server for å få den nye versjonen. Gratis-serveren jeg bruker i dag bruker php 4.5 eller noe lignende. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Tok ikke lang tid.. Version 5.1.128-Nov-2005 * Disabled native date class to prevent pear::date conflict. (Ilia) * Improved safe_mode/open_basedir checks in cURL extension. (Ilia, Jani) * Changed reflection constants be both PHP and class constants. (Johannes) * Added an additional field $frame['object'] to the result array of debug_backtrace() that contains a reference to the respective object when the frame was called from an object. (Sebastian) * Fixed bug #35423 (RecursiveDirectoryIterator doesnt appear to recurse with RecursiveFilterIterator). (Marcus) * Fixed bug #35413 (Removed -dev flag from Zend Engine version). (Ilia) * Fixed bug #35411 (Regression with \{$ handling). (Ilia) * Fixed bug #35406 (eval hangs when evall'ed code ends with comment w/o newline). (Marcus) * Fixed bug #35391 (pdo_mysql::exec does not return number of affected rows). (Tony) * Fixed bug #35382 (Comment in end of file produces fatal error). (Ilia) * Fixed bug #35360 (exceptions in interactive mode (php -a) may cause crash).); ?> (Dmitry) * Fixed bug #35358 (Incorrect error messages for PDO class constants). (Ilia) * Fixed bug #35338 (pdo_pgsql does not handle binary bound params). (Wez) * Fixed bug #35316 (Application exception trying to create COM object). (Rob) * Fixed bug #35170 (PHP_AUTH_DIGEST differs under Apache 1.x and 2.x). (Ilia) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå