sjefslappen Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Noen som har testet dette og som har erfaringer. Har PC-en på et soverom og vil gjerne kunne spille musikk i stua uten irriterende kabler. Sjefslappen Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Du sier ingenting om hvor mye penger du har tenkt til å legge i dette. Jeg går selv å sikler på en CAMBRIDGE 640H CD-opptaker,men den er dyr. D-Link er et billigere alternativ. Lenke til kommentar
sjefslappen Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Du sier ingenting om hvor mye penger du har tenkt til å legge i dette.Jeg går selv å sikler på en CAMBRIDGE 640H CD-opptaker,men den er dyr. D-Link er et billigere alternativ. 5214157[/snapback] Glemte å nevne det, men alternativ 2 er nok det mest aktuelle. Har du erfaring med noen av disse. Hvor mye dårligere blir lydkvaliteten/bildekvaliteten f.eks? Sjefslappen Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Du sier ingenting om hvor mye penger du har tenkt til å legge i dette.Jeg går selv å sikler på en CAMBRIDGE 640H CD-opptaker,men den er dyr. D-Link er et billigere alternativ. 5214157[/snapback] Glemte å nevne det, men alternativ 2 er nok det mest aktuelle. Har du erfaring med noen av disse. Hvor mye dårligere blir lydkvaliteten/bildekvaliteten f.eks? Sjefslappen 5214227[/snapback] Jeg har ingen erfaring med slike produkter selv. Du finner noen tester her. Edit:Et annet alternativ kan være en dvd-opptaker. Du kan ikke koble den trådløst til pc'en,men du kan flytte musikken fra pc'en til hardisken på dvd-opptakeren. Endret 27. november 2005 av Morten K Lenke til kommentar
pelle.c Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 uten irriterende kabler. 5214066[/snapback] legg de i veggen:) dlinken er sikkert grei, den. hw har forresten en test av den her Lenke til kommentar
sjefslappen Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 uten irriterende kabler. 5214066[/snapback] legg de i veggen:) dlinken er sikkert grei, den. hw har forresten en test av den her 5218913[/snapback] Hadde enda alt vært lettvegger så Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 De her skal være blant de grommeste; Squeezebox, Soundbridge. Men man må svjv importere de selv. Evt. et rimeligere alternativ, Terratec Noxon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå