Gå til innhold

Den store "Tjuefjerde" diskutasjons tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker vel som grei underholdning, om man ser bort fra dårlig skuespill og elendige effekter.

Stakkars mannen gjorde seg selv til latter da han ba om gløgg, etterfulgt av "NÅ".

Synes ikke akkurat det at "påskeharen" tar seg i skrittet er særlig juleunderholdning.

Lenke til kommentar
Funker vel som grei underholdning, om man ser bort fra dårlig skuespill og elendige effekter.

Stakkars mannen gjorde seg selv til latter da han ba om gløgg, etterfulgt av "NÅ".

Synes ikke akkurat det at "påskeharen" tar seg i skrittet er særlig juleunderholdning.

5258195[/snapback]

Dette er vel en julekaleneder for de litt mer voksne, derfor blir den sendt ut på kvelden på TV3. ;)

Lenke til kommentar

Synst "Tjuefjerde" er ganske so bra eg! Ikkje det beste på tv, men er ganske so morsomt til tider. Kommunistiske husnisser, kåt påskehare...

Spesielt Nissemor (spelt av Berte Rommeltveit) :dribble: Ho kan få pynte "juletreet" mitt når som helst! :love:

Sei ifrå om de finn eit stort bilete eller wallpaper av berre ho. Ho MÅ på skrivebordet mitt!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Synst "Tjuefjerde" er ganske so bra eg! Ikkje det beste på tv, men er ganske so morsomt til tider. Kommunistiske husnisser, kåt påskehare...

Spesielt Nissemor (spelt av Berte Rommeltveit) :dribble:  Ho kan få pynte "juletreet" mitt når som helst! :love:

Sei ifrå om de finn eit stort bilete eller wallpaper av berre ho. Ho MÅ på skrivebordet mitt!

5260288[/snapback]

http://www.lorentz.no/sider/berte_tubbs.htm

4 fine bilder der. Ikke skrivebordstørrelse though..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...