Ustedalen Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Har noen en idé på en bra og veldig skummel skrekkfilm? Jeg skal ha en vennine på besøk neste helg, og det hadde vært litt morsomt hvis hun hadde blitt litt skvetten og redd Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 The Grudge filmene er veldig ekle og og skumle, men så utrolig bra er dem ikke da... Resident Evil 1 og 2 er også helt greie action/skrekk filmer, Dawn of the Dead er også en litt creepy og utrolig blodig film.. Ellers så har du jo White Noise som er ganske bra synes da jeg, ikke veldig skummel, men ganske creepy.. One Missed Call er jo også skummel nok, noe lignende The Grudge filmene.. Ghost Ship er også bra, ikke veldig skummel den heller, men bra film. Constantine er vel ikke akkurat skummel, men kan være litt creepy, men ellers bra film synes jeg.. Også har du jo The Ring 1 og 2 som mange synes er skumle, jeg synes dem var mest litt ekle men.. Cabin Fever er en veldig ekkel film da, men helt grei ellers.. Har alle nevnte filmer sjøl, og synes alle er verdt og se på.. Mine anbefalinger er høyst subjektive og kommer fra en person som ikke blir så lett skremt I går så satt jeg og ei venninne og lo nærmest av 2 av de nevnte filmene Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Silence Of The Lambs, Hannibal, The Red Dragon, 6th Sense. For meg går ein god skrekkfilm på stemningen og folka snarare enn stygge monster og Zombier. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Takker for gode tips.. Jeg vil helst ha en skremmende film (mange skvettescener funker ), men ikke sånn ekkelt/grose... Funker Hide And Seek? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 The ring har jo endel fine skvettscener! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 One Missed Call eller den amerikanske versjonen av The Ring bør være midt i blinken. To filmer jeg anbefaler er Event Horizon og A Stir of Echoes. Det er kanskje de to "skumleste" filmene som noensinne er laget. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Stir of Echoes og The Shining er to badass movies. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 For å nevne en ny film så synes jeg The Descent var ganske festlig... Mye skvettescener i hvert fall, selv om den kanskje ikke er så veldig skummel. Jeg ble i hvert fall positivt overrasket når jeg tilfeldigvis så den på kino. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Don't Look Now (1973). Denne filmen er skremmende og til tider makaber i ordets rette forstand, men har også noen intense erotiske scener sett i forhold til tidens standard. Kanskje litt glemt fordi den kom ut nesten samtidig som "The Exorcist", noe som er synd spør du meg. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Bra og skummel på samme tid? Da tror jeg man må lete lenge. The Thing er en virkelig god, gammel sci-fi horror-film, men noe skummel tror jeg nok ikke at den er. Kommer vel an på hvor lettsrkemt man er. Jo forresten, jeg synes Villmark er en veldig bra film! Den hadde forresten også ei veldig god stemning hele veien igjennom! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 The Texas Chain Saw Massacre (1974) Alien (1979) The Descent (2005) Ju-on: The Curse (2000) Ju-on: The Grudge (2003) Dark Water (2002) Shutter (2004) Villmark (2003) Signs (2002) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Ekke no skomlere enn M. Night Shyamalans filmer. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Ekke no skomlere enn M. Night Shyamalans filmer. 5220099[/snapback] Enig. Spesielt vil jeg trekke frem Unbreakable, en veldig god film som gir meg maks gåsehud. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 The descent, håppa et par ganger jeg. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Ekke no skomlere enn M. Night Shyamalans filmer. 5220099[/snapback] Enig. Spesielt vil jeg trekke frem Unbreakable, en veldig god film som gir meg maks gåsehud. 5220148[/snapback] Jeg vil spesielt trekke frem The Sixth Sense som jeg mener er Shyamalans beste film Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Ekke no skomlere enn M. Night Shyamalans filmer. 5220099[/snapback] Enig. Spesielt vil jeg trekke frem Unbreakable, en veldig god film som gir meg maks gåsehud. 5220148[/snapback] Jeg vil spesielt trekke frem The Sixth Sense som jeg mener er Shyamalans beste film 5220368[/snapback] Best og mest scary. For meg er Shyamalan's filmer rangert etter da de ble laget. Den første er best, den andre er også veldig god, men ikke like god, den tredje er bare helt grei nok, og den fjerde er bare vissvass. Lenke til kommentar
W Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Ser flere her har skrevet The Descent og jeg må si meg veldig enig i at det er en bra og skummel skrekkfilm. Kan nesten garantere deg at du vil skvette en eller flere ganger når du ser denne filmen. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Og her finner du nok flere tips: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=419135 T'Weed Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Alltid Villmark. Scary. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå