Gå til innhold

Bra og skummel skrekkfilm?

Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Grudge filmene er veldig ekle og og skumle, men så utrolig bra er dem ikke da...

Resident Evil 1 og 2 er også helt greie action/skrekk filmer, Dawn of the Dead er også en litt creepy og utrolig blodig film..

Ellers så har du jo White Noise som er ganske bra synes da jeg, ikke veldig skummel, men ganske creepy..

One Missed Call er jo også skummel nok, noe lignende The Grudge filmene..

Ghost Ship er også bra, ikke veldig skummel den heller, men bra film.

Constantine er vel ikke akkurat skummel, men kan være litt creepy, men ellers bra film synes jeg..

Også har du jo The Ring 1 og 2 som mange synes er skumle, jeg synes dem var mest litt ekle men..

Cabin Fever er en veldig ekkel film da, men helt grei ellers..

Har alle nevnte filmer sjøl, og synes alle er verdt og se på..

Mine anbefalinger er høyst subjektive og kommer fra en person som ikke blir så lett skremt :p

I går så satt jeg og ei venninne og lo nærmest av 2 av de nevnte filmene :D

Lenke til kommentar

Bra og skummel på samme tid? Da tror jeg man må lete lenge. The Thing er en virkelig god, gammel sci-fi horror-film, men noe skummel tror jeg nok ikke at den er. Kommer vel an på hvor lettsrkemt man er.

Jo forresten, jeg synes Villmark er en veldig bra film! Den hadde forresten også ei veldig god stemning hele veien igjennom! :)

Lenke til kommentar
Ekke no skomlere enn M. Night Shyamalans filmer.

5220099[/snapback]

Enig. Spesielt vil jeg trekke frem Unbreakable, en veldig god film som gir meg maks gåsehud.

5220148[/snapback]

Jeg vil spesielt trekke frem The Sixth Sense som jeg mener er Shyamalans beste film ;)

5220368[/snapback]

Best og mest scary. For meg er Shyamalan's filmer rangert etter da de ble laget. Den første er best, den andre er også veldig god, men ikke like god, den tredje er bare helt grei nok, og den fjerde er bare vissvass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...