Spragleknas Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Har ikke selv handlet fra SHG, men har lest og hørt at folk stort sett er fornøyde. Det jeg vil rose er mengden informasjon de legger ut til hvert produkt. Dette gjelder spesielt PSU'er, hvor man alltid MINST får oppgitt Ampere på 12V-linjen, noe som svært viktig. Gir samtidig ris til de som ikke har dette (skam dere Komplett og Netshop etc.). Dette kan kanskje hindre folk å gå i "Q-tec fella" ("hvis ingen går i fella, men passer seg for den..." <- snart jul). Liker ikke SHG's web butikk ellers (tungvint å finne frem, lite konsekvent navngiving, elendig PC bygger), men to ting skal de ha; - Kjempe bra priser - Kjempe god info Utvalget må også sies å være bra, men lite på lager. Fint om folk med erfaringer legger til disse. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 +: Bra priser Grei leveringstid til tross for at de sender fra Danmark. -: Dyr frakt! Ikke mulighet for betaling med Visa/mastercard. Lang returbehandling og lang forsendelsestid ved returer? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Veldig enig med god info. De har godt utvalg, og uhyre lave priser på alt. Jeg kommer til å handle mye hos dem Lenke til kommentar
elgstek Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg kommer ALDRI til å handle hos SHG igjen. Det eneste som er bra er prisene og at Thomas i support er en flott kar som taler din sak. De er treige med å få ut varer, utsettet og utsetter dato for når varer skal komme på lager. Da jeg måtte returnere laptopen min brukte de en uke fra posten sa at de hadde levert varen (via Track&Trace) til de opplyste om at de hadde mottatt varen, og sa at det ville ta mellom 10 og 20 dager fra den datoen. Nå, 25 dager etter at posten leverte sender de meg en mail og sier at de ikke har funnet noen feil, og at varen blir returnert og at jeg vil bli belastet for arbeidstimer til testing (400,-/time, ukjent antall timer). Dette på en kjent feil som de har vært ute for før... De ønsker altså å returnere en ubrukelig vare og straffe meg for det. Idiotien i dette har Thomas på support innsett, og i stedet for at jeg skulle få det tilbake med de samme problemene fikk jeg hevet kjøpet direkte. Siden jeg har noe som heter angrerett trenger vi ikke drive på med å sende den fram og tilbake. Men det er jo lov å ta sjansen på at man ikke får problemer (og være uten pc i en måned, minst, om det skulle bli det). Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg kommer ALDRI til å handle hos SHG igjen. Det eneste som er bra er prisene og at Thomas i support er en flott kar som taler din sak. De er treige med å få ut varer, utsettet og utsetter dato for når varer skal komme på lager. *snip* 5225279[/snapback] Altså, å komme med den første tråden sin som flaming, er å bli bedt om å bli flamet selv...! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Ser ok ut i webshop guiden https://prisguiden.no/shop_review.php?shop_id=225 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå