Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pioneer P70BT, 4500,- noen billigere?

Tomle

Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe denne spilleren men ser at i Norge er rimeligste pris jeg finner ca 4500,- hos Deal.no. Hos Komplett koster den 4890,-, MEN hos svensk komplett koster den 4690,- svenske, eller i underkant av 4000,- norske... Rimeligste svenske forhandler er ca 4064 eller ca 3450,- norske! Så det er tydeligvis litt å hente her.

Så, noen som har sett noen plasser i Norge med mer kurante priser??

At det er over 20% billigere å handle hos komplett i Sverige overrasket meg litt.. Varelagret er vel i Norge til og med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte å kjøpe denne spilleren men ser at i Norge er rimeligste pris jeg finner ca 4500,- hos Deal.no. Hos Komplett koster den 4890,-, MEN hos svensk komplett koster den 4690,- svenske, eller i underkant av 4000,- norske... Rimeligste svenske forhandler er ca 4064 eller ca 3450,- norske! Så det er tydeligvis litt å hente her.

Så, noen som har sett noen plasser i Norge med mer kurante priser??

At det er over 20% billigere å handle hos komplett i Sverige overrasket meg litt.. Varelagret er vel i Norge til og med?

5213861[/snapback]

PM meg. Jeg skal sikkert selge min. Ikke noe galt med den.. skal bare ha en ENDA fetere en (P9R til masse tusenlapper)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...