Tomle Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Tenkte å kjøpe denne spilleren men ser at i Norge er rimeligste pris jeg finner ca 4500,- hos Deal.no. Hos Komplett koster den 4890,-, MEN hos svensk komplett koster den 4690,- svenske, eller i underkant av 4000,- norske... Rimeligste svenske forhandler er ca 4064 eller ca 3450,- norske! Så det er tydeligvis litt å hente her. Så, noen som har sett noen plasser i Norge med mer kurante priser?? At det er over 20% billigere å handle hos komplett i Sverige overrasket meg litt.. Varelagret er vel i Norge til og med? Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Tenkte å kjøpe denne spilleren men ser at i Norge er rimeligste pris jeg finner ca 4500,- hos Deal.no. Hos Komplett koster den 4890,-, MEN hos svensk komplett koster den 4690,- svenske, eller i underkant av 4000,- norske... Rimeligste svenske forhandler er ca 4064 eller ca 3450,- norske! Så det er tydeligvis litt å hente her. Så, noen som har sett noen plasser i Norge med mer kurante priser?? At det er over 20% billigere å handle hos komplett i Sverige overrasket meg litt.. Varelagret er vel i Norge til og med? 5213861[/snapback] PM meg. Jeg skal sikkert selge min. Ikke noe galt med den.. skal bare ha en ENDA fetere en (P9R til masse tusenlapper) Lenke til kommentar
lidvar Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Siden det er tråd om denne spilerene. Er det nokon som har meiningar om den? Bra / dårli? Fungerer den bluetooth handsfreen greit for eksempel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå