ARTO85 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 jeg har planlagt å koble 360'n til min pc monitor, men er det noen måte å gjøre slik at jeg slipper å bytte mellom bildekabel fra xbox og bildekapel fra pc? blir tingvint hvis jeg må bakom skjermen hver gang jeg skal spille og vica versa. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Hva med en slik? http://www.clasohlson.no/?AFP=store/fs_mm....3B16DEBDE302288 Endret 27. november 2005 av trykkertor Lenke til kommentar
ARTO85 Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 ja noe slikt. men OI så stygg den er. vil denne boksen gjøre bildet dårligere, mer uskarpt ol.? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 det der var noe av det styggeste jeg har sett.. Må da finnes noe penere som gjør samme jo jobben. Den der tar deg jo rett tilbake til 60tallet Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Har du en LCD-monitor så trenger du ikke noen form for omkobling da LCD monitorer har direkte tikobling for både VGA og DVI. EDIT: har du en vanlig monitor skal det være kun en vanlig pluggovergang elns tror jeg. Det letteste hadde vært å stikke på en HIFI kjede eller og spørre de ut. Endret 27. november 2005 av Wooho Lenke til kommentar
ARTO85 Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Har du en LCD-monitor så trenger du ikke noen form for omkobling da LCD monitorer har direkte tikobling for både VGA og DVI. EDIT: har du en vanlig monitor skal det være kun en vanlig pluggovergang elns tror jeg. Det letteste hadde vært å stikke på en HIFI kjede eller og spørre de ut. 5214421[/snapback] tror du har misforstått litt. jeg vil ha en måte å bytte mellom xbox bilde og pc bilde. jeg kan bruke den boksen vist ovenfor her, men den var dødelig stygg. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Har du en LCD-monitor så trenger du ikke noen form for omkobling da LCD monitorer har direkte tikobling for både VGA og DVI. EDIT: har du en vanlig monitor skal det være kun en vanlig pluggovergang elns tror jeg. Det letteste hadde vært å stikke på en HIFI kjede eller og spørre de ut. 5214421[/snapback] tror du har misforstått litt. jeg vil ha en måte å bytte mellom xbox bilde og pc bilde. jeg kan bruke den boksen vist ovenfor her, men den var dødelig stygg. 5214652[/snapback] Vel, hvis du har en lcd skjerm med både vga og dvi tilkobling så er det bare å koble til pcen med dvi kabel og xbox360 med vga. Deretter kan du bruke menyen til skjermen (eller hvis skjermen har en egen knapp) til å bytte mellom vga eller dvi. Skjønner ? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Finnes pener saker fra f.eks. raritan, men jeg tviler på om de fleste her inne gidder å betale over 1000 for en 2 porter eller over 2000 for en 4 porters switch. Stick to clas ohlson tror det passer lommeboka deres bedre. Mini raritan switch 2 porter Link til rartian 2 og 4 porter Rartian er kvalitet. Som Cisco på switcher. De har noen sinnsyke løsninger for å kjøre KVM over ip mot webservere. Sexy men dyrt. Greit når man har noen hundre eller tusen server å holde styr på. Det har jeg der jeg jobber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå