halmejenssen Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hei har ett spørsmål til dere å håper dere kan hjelpe mæ... Har i dag Pentium 3,2 prescott cpu men vil gjerne gå over til amd 4000+ men er det stor forskjell i ytelse på de prossesorene vil jeg merke noen forskjell i Gaming å andre programmer feks Nero å konvertering av filmer?? Takker for alle svar Lenke til kommentar
underground Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) På gaming vil jeg tro det er en ganske betydelig ytelsesforskjell. Du bør jo ha et skjermkort som står i stil til resten av maskinen da. Men driver du å kjører server og skal spille samtidig så ville jeg beholdt 3,2 prescott. Hadde selv en P4 2,8 HT (Northwood) og den dro server med 14 spillere mens jeg spillte selv uten problemer. Den nye jeg har som er AMD 64 3500+ venice takler ikke dette overhodet. Må velge om jeg enten skal kjøre spillserver eller spille selv. Eventuellt kjøpe en dual core AMD. Endret 27. november 2005 av underground Lenke til kommentar
halmejenssen Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Hei har ett spørsmål til dere å håper dere kan hjelpe mæ... Har i dag Pentium 3,2 prescott cpu men vil gjerne gå over til amd 4000+ men er det stor forskjell i ytelse på de prossesorene vil jeg merke noen forskjell i Gaming å andre programmer feks Nero å konvertering av filmer?? Takker for alle svar 5213725[/snapback] Takker for svaret er nok litt spille fantast å driver ikke å kjører flere programmer i bakrunden gjør som regel bare en ting om gangen har foresten ett x800xt skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå