Gå til innhold

Migrering vekk fra Silvermoon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
zomg! :'(

 

EDIT: Hvorfor?

5224183[/snapback]

Face it, old man. Kul Tiras er fremtiden. Silvermoon kommer til å råtne, og Blizzard har lagd seg en unnskyldning for å gi en god dag i hva som skjer med den.

 

Til de som er bekymret for at det skal bli få folk på Kul Tiras, så får vi også over folk fra Emerald Dream nå, som er en RP-server. Det blir antakelig ikke så mange, men det blir nok noen.

 

Til de som er bekymret for Alliance:Horde-ratio på den nye serveren, så begynner det å likne på Silvermoon-ratioen nå, og for å strø litt ekstra kakedryss så har Emerald Dream kanskje DEN verste ratioen, siden de har nesten fem alliance-folk på hver horde. Sååå, PvP blir det nok mindre av. :p

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har fått med meg var det akkurat like mye folk på IF plaza i går kveld (Silvermoon) som det pleier å være. Eneste er at det ikke var kø da jeg logget inn kl 19:30. Det lagget her og der..akkurat som før. Ser ikke ut til at så mange har migrert egentlig.

 

Noen som har noen foreløpige tall på hvor mange som har migrert?

 

Silvermoon kommer nok heller aldri til å miste Blizzard's fokus:)

Lenke til kommentar

Emerald Dream er PvE, ikke RP btw, men samme det. Vi i Mortalis vurderte en liten stund å flytte fra Emerald Dream selv, men med tanke på at både Emerald Dream og Silvermoon har fucked up ratio så kommer nok Kul Tiras til å bli enda værre, samt at i verstefall blir alle 3 serverne totalt fucked up i ratio nå. Vi mistet et av våre største Horde guild nå, og så vidt jeg vet er det ingen store alliance guild som har gått over, ergo enda mindre Horde igjen, urk. Hadde det bare vært mulig å få endret faction i samme slengen hadde nok mye løst seg, men det blir nok litt for komplisert pga. reputation, quests etc.

 

Eneste positive med å flytte over er vel at man aller mest sannsynlig får mindre competition om world dragons.

Lenke til kommentar

Tviler på at nok folk kommer til å migrere, IF komemr til å være like full som den pleier...

Om 1000 drar, så kommer 2000 nye, også er vi like langt...

 

Tror nok kanskje Horde kommer til å merke det, de er jo ikke så mange fra før av...

 

 

Men, kanskje det finnes håp?

Alle alliance på Silvermoon, vær så snill, DRA! :cry:

Lenke til kommentar
Eneste positive med å flytte over er vel at man aller mest sannsynlig får mindre competition om world dragons.

5225240[/snapback]

ROFL. Virkelig. Emeriss ble tatt ned i Duskwood idag, og der var Random, Sin, Element, Wowrush Rushers (alle alliance) og Rejects på plass og stod i kø for å ta ham.

 

Nerf spotters plx. :\

Lenke til kommentar

Noen som vet om et bra Horde guild på Kul Tiras som trenger locks?

5225052[/snapback]

 

Hey, har spillt med deg i AB et par ganger.. (name - Ramshackld)

 

Var i Tyranny før, og kjernen herfra setter opp et PvE raidguild (med et snev av pvp, fordi flere enn meg som vil til rank 11 :p), så hvis dette kan være interessant, gi meg en whipser in game. Selve kjernen fra guildet er 30 mann, men vi skal ha en del venner fra andre guilds.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...