Bramnar Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hostoria om Coheed og Cambria... De fortapte ektepar.... Noen som har noen tanker om bandet?? Har noe å si om bandet imorgen visst ikke noen andre har noe?? Man your battlestations.... Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg ehmm...."fant" nyeste plata deres, med tittel så lang som et vondt år. Uansett, dyktige folk, og jeg tror nok jeg kommer til å sjekke ut hva annet de har lagd. Me like. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 er stor fan av coheed and cambria. elsker musikken deres håer at de blir noe stort Welcome home the crowing bye bye beautiful The suffering Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 At de blir noe stort? Jeg mener at de er store allerede. Flere og flere har hørt om dem, og det sier jo litt. Annet jeg kan si om bandet er, at man får en liten overraskelse når man ser vokalisten. Fyren har ganske stort hår, og man skulle aldri tro at en sånn fyr kan ha en sånn stemme Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hva er dette for noe? Aldri hørt navnet før. Link? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 www.coheedandcambria.com emo/punk/rock osv band. Blanding av litt av hvert. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Hva er dette for noe? Aldri hørt navnet før. Link? 5218679[/snapback] skaff deg noen sanger. ulovlig eller lovlig. ditt valg:P Endret 28. november 2005 av Luchy Lenke til kommentar
drugis Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) noken som kan fortelle historia?? synst ialefall musikken er bra, the suffering synst nå eg er best Endret 28. november 2005 av drugis Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 skaffet meg albumet deres idag. elsker det. utrolig bra musikk ut å kjøp. (kanskje en fin julegave?) Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Nesten artigere hårsveis enn King Buzzo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå