Gå til innhold

Hvilke spill har gjort virkelig inntrykk på deg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spillet som har gjort stort inntrykk på meg må være, Star Wars X-Wing Alliance. Har ikke spillt bedre StarWars spill enn det. Fly en X-Wing var drømmen når jeg var mindre :cool: .

Men aller største inntrykket fra et spill må være Homeworld, Homeworld Cat og Homeworld 2. Veldig bra historier i alle spilla og soundtracket i spilla.

Endret av Equtious
Lenke til kommentar

Splinter Cell fordi det er så jordnært (mange ser seg uenig menneh...)

Jeg tror faktisk at NSA har en slik kar. hehe

Å ALLE spillere, det sier jeg med 100% sikkerhet, er enig at bedre spill enn Mafia skal man lete lenge etter! Så sinnsykt dumt at det ikke kommer Mafia 2!!

Lenke til kommentar
Å ALLE spillere, det sier jeg med 100% sikkerhet, er enig at bedre spill enn Mafia skal man lete lenge etter!

Jeg er uenig. :)

Personlig synes jeg mafia er et godt spill, men jeg mener at det finnes langt bedre spill en det.

Om man liker et spill eller ikke er veldig subjektivt, og jeg synes derfor din påstand er noe kraftig.

OT:

Et spill som jeg glemte å nevne tidligere i tråden er jo gode gamle Red Alert.

Jeg storkoste meg med dette som liten tass, og har tilbakelagt mange timer med dette spillet.

Lenke til kommentar

Min liste må vel bli slik:

Wing Commander serien: Rett og slett utrolig morsomme. (ihvertfall da)

Monkey Island: Har aldri ledd så mye av en spillserie :)

Heroes of Might and Magic II og III: Må nok være de spillene jeg har spilt mest i hele mitt liv.

Half life, spesiellt 2'ern: Fantastisk historie og ikke minst grafikk.

Day of the Tentacle: Utrolig morsomt pek-og-klikk.

Rome: Total War: Vet ikke helt hvorfor, men dette spillet gjorde sterkt intrykk og krevde mange timer av livet mitt :)

Neverwinter Nights: Mitt første hardcore rollespill, dødsbra og masse variasjon.

De første dagene av WoW: Mitt første MMO, klart det gjorde intrykk :blush:

Mange fler også:)

Edit: Leifer

Endret av edds
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg tror skjelden jeg har kjent noe i nærheten av den gåsehuden jeg hadde i de siste minuttene av Deus Ex. :love:

Ellers er mange japanske rollespill på listen - Lufia 1 og 2, flere Final Fantasy-spill (særlig VI), Half-Life 1 og 2 (husker jeg brukte de 10 første minuttene i 2-ern på å kaste rundt på et telefonrør...), Far Cry, and the list goes on.

Nå sist: Oblivion.

Lenke til kommentar
Counter-Strike, Battlefield 2 og ikke minst Half-Life 2!

5523048[/snapback]

Ærlig talt, menneske.

Dette er en tråd om spill som gir deg inntrykk og mening i livet..;

har _CS_ gitt deg meninga med livet? Herlighet, skaff deg et liv!

5969499[/snapback]

Hehe, vel. Det gjorde inntrykk på meg når jeg først spilte det. Gikk rundt i friminuttene og snakket om cs hele tiden med kameratene mine (som også spilte cs). Gikk rundt og sa "lol" i et sett.

Men nå er det BF2 for alle penga :p

Lenke til kommentar

Til dere som sier at CSS, BF2 og MP baserte skytespill ikke kan gi intrykk så må jeg si at de må prøve å få seg litt søvn.

Var en dag hvor jeg spilte CSS heledagen, begynte på helt ny server og ca klokka 01.00 så var jeg nr 14/10000 elns. siste runden gjorde skikkelig inntrykk. vi var CT (ca 20stk elns..) kampen var over iløpet av knapt ett minutt.. da lå alle CT strødd utover bombsiten over CT spawn (husker ikke om det var A/B). makan til AWP whores har jeg aldri sett :/ ALLE! T brukte AWP. var enorm bakholdsfølelse når vi satt der oppe og folk falt som fluer rundt oss :(

BF2: nesten samme.. enorm filmstemning når du spurter igjennom gata på Karkand sammen med en 10-12 andre, så plutselig kommer det ett HYYYYL fra lufta, to stk blir kastet opp ilufta av ett artilery skudd mens noen skriker GO,GO,GO i hedsett og alle spurter og prøver å komme seg i dekning! folk som skriker og flyr overalt! totalt kaos, totalt uoversiktlig og ENORM underholdningsfaktor samt inntrykk..

Lenke til kommentar
Counter-Strike, Battlefield 2 og ikke minst Half-Life 2!

5523048[/snapback]

Ærlig talt, menneske.

Dette er en tråd om spill som gir deg inntrykk og mening i livet..;

har _CS_ gitt deg meninga med livet? Herlighet, skaff deg et liv!

5969499[/snapback]

Siden når har du sittet med det ultimat riktige svare på hvilke spill som bør gjøre inntrykk på folk, å hvordan?

Det er jo helt individuelt hvordan man opplever spill, du kan ikke rakke ned pa ham bare for di han liker spill du ikke kunne tenke deg.

Lenke til kommentar
Siden når har du sittet med det ultimat riktige svaret på om jeg tar feil eller ikke?

5977449[/snapback]

Spill-smak er subjektivt, som alle andre personlige preferanser. Ergo kan du ikke sitte med fasitsvaret for noen andre enn deg selv på dette området.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...