Polar Pål Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Det finnes en rekke gode dataspill, selv om i år skuffet litt. 2004 var derimot et fabelaktig spillår. Lenke til kommentar
Anthor Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Mafia som mange andre sier, er det beste spillet jeg har spilt i hvertfall, den glimrende historien er like spennende hver gang... men et annet spill er nolf 2.. NO ONE LIVES FOREVER 2... 5236496[/snapback] Jeg må si meg helt enig når det gjelder Nolf2! det samme gjelder Nolf1 og Contract Jack også, det er simpelten de beste spillene som har blitt lagd etter min mening er også helt enig når det gjelder bloodlines Jeg hadde gleda meg i lengre tid til at fear skulle komme (mest på grunn av at det kjører på en ny og forbedret utgave av Jupiter),men ble egentlig litt skuffa over det.. spillet var jo over på et blunk jo Men det var gøy så lenge det varte Lenke til kommentar
Vincent R Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 EVE helt klart! det er ikke et spill som har så mange muligheter å en story som er helt rå.. å for en sinsyk grafikk ikke minst. å alle spiller på samme server ikkeno sån wow tull . hehe Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Synes egentlig synd på de som begynner å spille spill nå til dags. Det lages dessverre ikke gode dataspill lenger. sad.gif Det er vel ikke helt sant, men er enig at de går glipp av en hau med gode klassikere. Spill som har gitt inntrykk på meg må være: - Doom I og Doom II - Quake I og Quake II - Moneky Island Serien - Diablo II - HL1 - Far Cry - NFS 1-3 (2'ern spesielt) - Max Payne I og II Klarer ikke komme på flere i slengen, men er nok flere. Tror spill gir mer inntrykk hvor yngre en er, hvertfall fra da jeg var en drittunge jeg har flest gode spill minner. OT: Til deg Anthor, trokke det er lov å har bilder i siggen... Endret 15. desember 2005 av Zyko Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Som noen helt sikkert har nevnt: 1: MAFIA --> Ble helt oppslukt i spillet. 2: Max Payne --> Ble nesten like mye oppslukt 3: NFSu --> Måtte bare spille 4: Diablo II OMG for spill,har begynt på nytt gjen med sorceres... 5: Monkey Island serien. GENIALT! Trodde Fahrenheit kom til å havne på listen men til slutt orket jeg ikke å spille mer, gikk lei Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 OT: Kan ikke noen endre tittelen på dette innlegget? Det heter virkelig "gjort inntrykk" og ikke "gitt inntrykk" - det er en smerte å se dette innlegget hver eneste dag. Lenke til kommentar
iselilja Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 mafia, er jo utrulig bra spill, både teknisk og storymessig Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Max Payne II - The Fall of Max Payne er det eneste spillet som virkelig har gjort inntrykk på meg. Ble serriøst trist mot slutten Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Da har jeg faktisk tengt litt.. tilbake på WW II og hvordan folk ble behandlet... 5213384[/snapback] Spesielt synes jeg første del av D-day var bra. Der man blir nesten slått ut og ser rundt seg på alle som blir drept. En veldig god sekvesns. Lenke til kommentar
dorR Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Golden Axe er ett av de beste spilla jeg har spilt. Co-op med bestevennen min for ca 12 år siden var saker! Go Golden Axe Lenke til kommentar
m-jense3 Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Uten tvil.....Monkey Island...det kommer aldri noen sånne spill igjen....Hvis ikke MI5 kommer! (:-D) Lenke til kommentar
dorR Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Uten tvil.....Monkey Island...det kommer aldri noen sånne spill igjen....Hvis ikke MI5 kommer! (:-D) 5311085[/snapback] Du satser på det beste! Lenke til kommentar
ekill Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Mafia er det spillet som har gjort best inntrykk på meg. På en god andre plass har jeg max payne serien, de 3 spillene har jeg kost meg med fra negynnelse til slutt, tror faktisk eg må instalere både mafia og max payne 2 igjen Lenke til kommentar
PaT_rick Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Zelda Ocarina of time gikk vel i 2 når jeg og broren min fikk det og Nintendo 64 i julegave.. Det er så Jævli genialt Til tross for at det er 7år gammelt ser det ganske pent ut beste storyen jeg har sett. Nintendo er GENIALE Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 World of Warcraft. De første dagene.... Det var tider det. Lenke til kommentar
Mollin Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Thief: deadly shadows Er det ingen som har spilt det eller er det et dårlig spill i forhold til andre? Jeg syns det var kjempebra, selv om jeg ikke har vært borti så mye pc-spill. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 King Kong Gun Condemned Half-Life 1 og 2 Thief 2 og 3 System Shock 2 GoldenEye Lenke til kommentar
Mollin Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 der kom det en som hadde spilt det ja. trodde jeg var helt på jordet her Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Golden Axe er ett av de beste spilla jeg har spilt. Co-op med bestevennen min for ca 12 år siden var saker! Go Golden Axe 5311064[/snapback] Husker Golden Axe på spilleautomat for min del, var fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå