Istapp Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Killer 7. Ingen spill har gitt meg like kraftig bakoversveis som denne. Historien og symbolikken er knall. 5231690[/snapback] Har lyst til å prøve det. Er det bare på ps2 eller? 5231709[/snapback] GC og ps2 Jeg for min del har GC utgaven, som visstnok skal være bedre. Men ja.. det er virkelig enestående, men du kan ikke være kresen når det gjelder særhet! Du forstår hva jeg mener når/hvis du prøver det. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Wolfenstein 3D Diablo 2 Morrwind Icewind Dale Far Cry Alle er spel som har gjort inntrykk på meg i løpet av min korte tid her. Lenke til kommentar
albions Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Mafia. Ingen realistiske PC-spill har bedre historie. 5215728[/snapback] Kunne ikkje vert mer enig Endret 30. november 2005 av albions Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 wow har gitt meg intrykk. Tenk deg en kald vinternatt i ironforge da du plutselig hører trommer fra en tauren shaman ridene på et nesehorn med en haug av horder bak seg:P Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Husker tiden da det var. KUN Zelda Ocarina of time, ikke noe annet. Spilte det hele tiden, føltes som et uendelig spill.(sikkert fordi jeg gikk i 4 og ikke var så proff akkurat.) Var lykelig flere dager når jeg ble voksen i spillet, og buen. hehe, for mye og tenke tilbake på. Zelda Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Mafia. Ingen realistiske PC-spill har bedre historie. 5215728[/snapback] Kunne ikkje vert mer enig 5232476[/snapback] Ah glømte Mafia! Genialt spel, konge historie. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Det som har gjort mest inntrykk på meg er Mafia ja. Spesielt introen, fikk skikkelig bakoversveis da. Meget bra laget. Men cut scenene som kommer er også geniale, og måten hele storyen er bygget opp på, genialt. Max Payne 1 og 2 har også gjort inntrykk på meg. Meget, MEGET, elegant måte å fortelle en historie på. Måten det hele er lagt opp på. Så har vi Brothers in arms. Måten storyen blir fortalt på gjør at du får en vis "følelse" for kameratene dine og deres sikkerhet. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 wow har gitt meg intrykk. Tenk deg en kald vinternatt i ironforge da du plutselig hører trommer fra en tauren shaman ridene på et nesehorn med en haug av horder bak seg... 5233454[/snapback] ...og skriker "i am tah leet plz fe4r my skillz11!!". Over til alvor: Medal of Honour Allied Assault, Omaha beach gjorde virkelig inntrykk på meg. Call of Duty, Stalingrad var også meget inntrykksfullt. Følte jeg virkelig var der. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Killer 7. Ingen spill har gitt meg like kraftig bakoversveis som denne. Historien og symbolikken er knall. 5231690[/snapback] Har lyst til å prøve det. Er det bare på ps2 eller? 5231709[/snapback] GC og ps2 Jeg for min del har GC utgaven, som visstnok skal være bedre. Men ja.. det er virkelig enestående, men du kan ikke være kresen når det gjelder særhet! Du forstår hva jeg mener når/hvis du prøver det. 5232056[/snapback] OT:Har les om det. Virker fett, har lyst på orginale spill. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Mafia som mange andre sier, er det beste spillet jeg har spilt i hvertfall, den glimrende historien er like spennende hver gang... men et annet spill er nolf 2.. NO ONE LIVES FOREVER 2... Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Killer 7. Ingen spill har gitt meg like kraftig bakoversveis som denne. Historien og symbolikken er knall. 5231690[/snapback] Har lyst til å prøve det. Er det bare på ps2 eller? 5231709[/snapback] Den er både på GC og PS2 såvidt jeg vet. Dog Gamespot mener at GC versjonen har overtaket i det visuelle. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Killer 7. Ingen spill har gitt meg like kraftig bakoversveis som denne. Historien og symbolikken er knall. 5231690[/snapback] Har lyst til å prøve det. Er det bare på ps2 eller? 5231709[/snapback] Den er både på GC og PS2 såvidt jeg vet. Dog Gamespot mener at GC versjonen har overtaket i det visuelle. 5236747[/snapback] Har ikke GC, men vist det spillet er hemningsløst pcyko bra kombinert med MGS (1 remaken) kan jeg nesten vurdere en GC. Men så kommer 360 i morgen. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Stalingrad i CoD og half-life. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 fallout 2. utrolig spill fra start til slutt. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 fallout 2. utrolig spill fra start til slutt. 5239465[/snapback] Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Monkey Island spillene har gjort inntrykk. Men det som har gjort mest inntrykk på meg, er Grim Fandango. Makan så tom jeg følte meg når jeg skjønte at det var slutt Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Monkey Island spillene har gjort inntrykk. Men det som har gjort mest inntrykk på meg, er Grim Fandango. Makan så tom jeg følte meg når jeg skjønte at det var slutt 5239492[/snapback] Det er så mange bra... Spilte ikke til slutten i det, jeg bare lånte det nemlig. Men det var fantastisk! Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hvorfor har ingen nevnt Final Fantasy spillene? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Sier tre ord: Metal Gear Solid. Endret 8. desember 2005 av ZeroMac Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Synes egentlig synd på de som begynner å spille spill nå til dags. Det lages dessverre ikke gode dataspill lenger. Spill som har gjort intrykk på meg: I kronologisk rekkefølge (ca) - Rampage (Atari) - The great Giana Sisters (C64) - Scorched Earth (PC) - Alley Cats (PC) - Final Fight (Arcade) - Warlords (PC) - Wolfenstein 3D (PC) - Doom (PC) - Super Soccer (SNES) - Rise of the Triad (PC) - Zelda: A Link to the Past (SNES) - Warcraft I & II (PC) - X-Com Apocalypse (PC) - The Incredible Machine (PC) - Zelda: Links Awakening (GB) - Realms of the Haunting (PC) - Diablo (PC) - System Shock II (PC) - Unreal Tournament (PC) Der sluttet lista hardt og brutalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå