CPurcell Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Spill som har gjort et intrykk på meg, der er det to spill serier. Metal Gear Solid og Gothic. Begge historiene er veldig gode og jeg har levd meg skikkelig inn i dem. Brukt masse tid og energi på spillene og gledet meg veldig til etterfølgerne. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 System shock 2. Følte meg som en lab-rotte da jeg endelig fant Polito. "The Polito form is dead, insect. Are you afraid? What is it you fear? The end of your trivial existence?" Brrr, grøss! Lenke til kommentar
huf Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det må være Heroes of Might and Magic 3. Sitter igjen med en sånn utrolig koselig følelse etter å ha mimret tilbake til den tiden det var ferskt. Går kaldt ned gjennom ryggen på meg. Ingen andre spill har siden det fanget meg og dratt meg tilbake på samme måte. Måtte det leve evig! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 vel lotus 2 er vel det klassiske spillet som har gjort mest intrykk. Fortsatt syns jeg det har en bra stemning, spesielt vinterbanen the skids. av de nye så må det være max payne. Er flere og men disse er nok høyest på lista. Lenke til kommentar
toregro Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 diablo 2 lord of destruction, mange timer gått inn i det universet Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 The Legend Of Zelda. Ingen over, ingen ved siden. Får tåre i øyekroken bare ved tanken Lenke til kommentar
Raugen Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Mafia gjorde sitt ja. åh.. hvilket spill. *OT* finnes det noen rykter eller offisiell info om en oppfølger til mafia? Max Payne, hvertfall i starten der man finner familien død, især den stakkars baby'en. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Ingen spiller over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Ingen spiller over, ingen ved siden. 5224330[/snapback] Zelda er utrolige brae spill. ble hekta. spilte det for første gang på Super nintendo. fin underholdining Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Mafia gjorde sitt ja. åh.. hvilket spill. *OT* finnes det noen rykter eller offisiell info om en oppfølger til mafia? Max Payne, hvertfall i starten der man finner familien død, især den stakkars baby'en. 5223782[/snapback] Det var planer om en oppfølger til Mafia, men den ble vel avbrutt pga tekniske problemer? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Battle For Middle Earth. Man føler man virkelig slåss for noe og slagene er virkelig EPISKE på sitt beste. Endret 29. november 2005 av Avean Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 The Elder Scrolls III: Morrowind. Herregud for et fantastisk spill! Maken til kvalitet skal man lete lengre en langt etter, dette er en klassiker som må oppleves av alle og enhver! Personlig synes jeg dette er av de beste spillene som har kommet til pc noensinne, det er rett og slett en perle. Bethesda Softworks leverer som alltid, og Morrowind er intet annet en kvalitet servert på en cd. Det er det spillet jeg har hatt mest moro med, og som jeg har brukt desidert mest tid på. Foruten det liker jeg veldig godt Golden Sun, og Golden Sun : TLA, til GBA. To knallspill som jeg fryder meg over hver gang jeg er på farten. Fortsatt utrolig hvor mye kvalitet der er mulig å presse inn i en så liten konsoll. Dette er to spill som må oppleves, da de oser av kvalitet, underholdning, og ikke minst inntrykk! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Åh, det må være Fahrenheit... Utrolig stemning, og elsker måten de har laget et spill som er blandet med en film. Også Neverwinter Nights gjorde inntrykk på meg. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Utrolig rart at ingen har nevnt hverken HL1 eller HL2 her.. Kanskje jeg er den eneste som virkelig elsket den historien der.. Av andre spill så er vel Civilization 1 en av de mer minneverdige, sammens med Wolfenstein 3D, som i sin tid var fryktelig skummelt. Andre spill som "chronicles of riddick - escape from butcher bay" og KoTOR 1&2 er jo også elskelige spill . Av elendige spill jeg har vært borti må vel Enter the Matrix være en av de. Og den nylige sluppet "oppfølgeren" Path of Neo var vel intet mindre enn like skuffende. Alle bugs både i historie, lyd & grafikk på begge disse spillene er helt ekstremt. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) The Elder Scrolls III: Morrowind. Herregud for et fantastisk spill! Maken til kvalitet skal man lete lengre en langt etter, dette er en klassiker som må oppleves av alle og enhver!Personlig synes jeg dette er av de beste spillene som har kommet til pc noensinne, det er rett og slett en perle. Bethesda Softworks leverer som alltid, og Morrowind er intet annet en kvalitet servert på en cd. Det er det spillet jeg har hatt mest moro med, og som jeg har brukt desidert mest tid på. 5227043[/snapback] Enig! Jeg var den usosiale i bofellesskapet husker jeg pga det spillet. Fikk høre i ettertid at jeg satt i 2 uker og spilte uten og vise trynet omtrent, (kom inn med iskrem til meg, som jeg var syk eller no.. jeg var visst ganske frekk da jeg fyrte på headsette for å spille videre etterpå :!: ) Det føles ikke såpass lenge ut, det er virkelig et spill som SLUKER tid. Vet ikke om det var virkelighetsflukt eller hva det var... For øvrig må jeg si meg enig når det gjelder HL og Zelda (snes). Diablo I og II har jeg spillt mye, men har merkelig nok ikke gjort så veldig stort inntrykk. Edit: Resident Evil 1 til PS, Neverwinter Nights, Monkey Island, Broken Sword chop chop.. Listen er litt lang når det kommer til stykke, heh. Spill må tydligvis gjør lett inntrykk på meg. Endret 29. november 2005 av Istapp Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Vampire the masquerade: bloodlines Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Vampire the masquerade: bloodlines 5230246[/snapback] Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Killer 7. Ingen spill har gitt meg like kraftig bakoversveis som denne. Historien og symbolikken er knall. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Killer 7. Ingen spill har gitt meg like kraftig bakoversveis som denne. Historien og symbolikken er knall. 5231690[/snapback] Har lyst til å prøve det. Er det bare på ps2 eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå