Xbox-PS2 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Nå synes jeg ikke akkurat at Oblivion er det dypeste spillet jeg har spilt, men jeg hadde en rar opplevelse etter å ha rundet storyen og alle guildene og generelt spilt dette spillet i flere hundre timer. Jeg ble rett og slett litt dyster og melankolsk når jeg bestemte meg for å slutte å spille dette spillet, og finne noe annet. Jeg hadde rett og slett brukt så mye tid på spillet at det gjorde inntrykk. Ellers med fare for å være for klisje nå som MGS er pop igjen: MGS-serien de spillene som har gjort mest inntrykk på et intellektuellt plan.. Utallige andre spill som også har gjort mer eller mindre inntrykk. Endret 6. juli 2007 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 The Legend of Zelda Ocarina of Time Super Mario 64 Jet Force Gemini - mitt første "splatte" spill, haha! Minnet meg noe veldig på Starship Troopers. Super Smash Bros Morrowind Lenke til kommentar
Bata Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Ja dæven... Lest igjennom tråden, mange titler jeg må si meg enig i! Men jeg skiller meg litt fra mainstream: Duke 3d - Andre FPS (spilte Doom II før) Elsker Duke's cheesy kommentarer og stil kombinert med co-op muligheter. Descent I + II Romskip-spill innendørs, konsumerte mange timer. Genial MP, spilte mot min far, tapte vel alltid. Total Annihilation Ah, min første RTS! Ingen over supreme commander på siden! Mech warrior 4 Meget flott spill, konsumerte MAAANGE av mitt livs timer. Flott historie, flott underholdning. TES III Morrowind Åja, nevnt mange ganger, mye bedre enn Oblivion. Atmosfære! S.T.A.L.K.E.R. Ser ikke denne nevnt tidligere!?!? Flott atmosfære her og... Lineær valgfrihet vil jeg kalle det. Et friskt pust innen FPS sjangeren. Heroes III + Ekspansjonene Dette spillet kan jeg spille i evigheter hvis jeg først har satt i gang! Diablo II Hack & slash på sitt beste. Nok en tidskonsumer av ypperste klasse. Rollcage Det beste spillet på PS1 (jepp, er ingen MGS fan, har aldri orket å spilt det) Diggbar multiplayer, hender jeg og no kompiser henter det fram nå og da! Sacrifice Detta var ORIGINALT! Art-style, spill stil og i det hele et spill som skiller seg fra mengden. Morsomste spellcasting sounds - EVER Det er mange flere, men kommer ikke på dem i farten. Endret 6. juli 2007 av Strindmo Lenke til kommentar
Patney Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Har jeg postet her før? Tror ikke det? Final Fantasy-serien (mest VII), Silent Hill-serien, Resident Evil-serien. åja og LoZ-serien. Mest OoT og MM. Endret 6. juli 2007 av Patney Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå