Wollis Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Mine meninger... Doom I og II på COOP - UTROLIG bra. Sonic til Sega Megadrive - Godt til å slappe av med. Final Fantasy VII - ...men irriterende med randomspawns hvorhen du beveger deg... Hidden & Dangerous - Bra stemning, men ufattelig fullt av bugs. Operation Flashpoint - Det beste militære FPS/Strategispillet til dags dato(veldig bra med mods som åpnet mulighetene for coop). Morrowind - Ufattelig bra bare en kommer seg litt i gang. Medal of Honor - Fantastisk bra multiplayer(Dumt det ikke var coop på campaign, altfor få av slike) Anarchy Online - Med ny grafikk og litt finpuss ville det ha vært det beste MMORPG for meg. World of Warcraft - Holdt nesten på å koste meg helsa og studiet mitt+++. Morsom setting, men litt for simpelt. Ja, det er en del spill, men disse fortjener en plass i denne posten. Wollis Edit: Warcraft II og Duke Nukem 3D Endret 5. oktober 2006 av Wollis Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Drar igang denne tråden igjen... I går gjorde jeg et av de beste spillkjøpene jeg har gjort tror jeg. Jeg kjøpte meg Drømmefall Limited Edition. Jeg har ikke spilt veldig langt, men hittil har jeg blitt helt hektet. Bare det å se igjen "border house", og rommet til April (fra Den lengste reisen) var jo en følelse i seg selv. Men bortsett fra det er stemningen utrolig flott, dog de norske skuespillerne kunne vært mer entusiastiske. Alt i alt må jeg si at jeg nesten får tårer i øyene, da alle minnene fra Den lengste reisen kommer tilbake. Dette spillet fikk meg til å installere det igjen. Lenke til kommentar
perstian15 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 unreal turnamente 2003 gjorde stort inntrykk da begynte jeg å lure på hvordan fremtiden kom til å bli Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det er vel det med The Boss i MGS3 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Zelda serien, nevn år og jeg skal svare at den har gjort inntrykk på meg. Ikke håndholdt da, kun konsoll. Half-Life serien og, kosa meg glugg ihjel med de spillene. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Legend of zelda: ocarina of time. Har sikkert blitt nevnt flere ganger, men når man for første gang kom seg ut på hyrule kingdoms sletter, med den deilige musikken i bakgrunnen, da får man en god følelse Det samme er med super mario 64. Jeg husker så godt mine første skritt inne i slottet: musikken, dørene, bowserlyden du hørte første gangen, trappen med det røde teppet. Er så glad i begge de spillene! Desverre så har jeg mista super mario(takket være verdens teiteste teiting ) Uten at jeg fikk tid til å runde det engang. må få skaffet meg en kopi av det snart EDIT: fin bump Endret 30. januar 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Shadowman på nintendo 64 var det første spillet jeg virkelig rådigget. Storyen med Jack the ripper i spissen, akkompagnert av de andre massemorderne som gjorde verden til et verre sted. Og oppgraderingene på selve protagonisten gjennom spillet var perfekt, og grafikken var også sinnsyk. Et av de få spillene jeg har kjøpt til pc i ettertid. Lenke til kommentar
WerePixel Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Myth 1 og 2 er dei spilla som ligg på topp for meg. Fantastisk stemning og historie + eksploderande dvergar Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Legend of zelda: ocarina of time. Har sikkert blitt nevnt flere ganger, men når man for første gang kom seg ut på hyrule kingdoms sletter, med den deilige musikken i bakgrunnen, da får man en god følelse Det samme er med super mario 64. Jeg husker så godt mine første skritt inne i slottet: musikken, dørene, bowserlyden du hørte første gangen, trappen med det røde teppet. Er så glad i begge de spillene! Desverre så har jeg mista super mario(takket være verdens teiteste teiting ) Uten at jeg fikk tid til å runde det engang. må få skaffet meg en kopi av det snart EDIT: fin bump 7836427[/snapback] Ah Ocarina of Time, alle gangene jeg kom ut på feltet, musikken, mulighetene. Alt stemte så forbanna perfekt sammen. Samme følelse fikk jeg da jeg red ut på Hyrules sletter i Twilight Princess. Slotte i bakgrunne. Det beste er at du faktisk kan se fremtidige dungeons langt der fremme, f.eks Arbiters ground, som du ser mange ganger når du er i Lake Hylia. For en følelse , Zelda über alles. Ingen over, ingen ved siden av. Har du Wii er det bare å laste ned Super Mario 64. har du ikke Wii er det påtide å få tak i den, mange klassikere fra svunnende tider dukker opp fra mørked. Lenke til kommentar
EonoX Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) The Legend of Zelda: Majora's Mask Det er så mye symbolsk, så mye å analysere opp og ned, fantastisk mengde direkte kunstneriske designvalg, og flere fantastiske historier enn alle spill jeg noensinne har spilt satt sammen... Heksene som bor i sumpen, Deku-butleren og sønnen hans, Anju og Kafei, Vakten på vei til Ikana Canyon, skeleton-kapteinen i Ikana Graveyard, de fortapte Garo, Zoraene i Great Bay, Gerudos, Lulu, Stone Tower, frysende Gorons...og nå nevner jeg bare noen få. Det er ikke EN NPC uten en historie i MM. Og det at du lever de samme tre dagene om igjen, sammen med at det er fantastisk skrevet og har små, enkle animasjoner som viser enorm følelse i hver karakter du møter, gjør at det er den mest levende verden noensinne skapt i et spill. Og med en av de mørkeste, mest bisarre, fantastisk kompliserte og intelligente historiene fortalt, om vennskap, om forræderi, og når alt til slutt kommer sammen i den mest fantastiske finalen jeg har opplevd i mitt liv, er Majora's Mask (for meg i det minste) et spill helt uten sidestykke. Det er for meg mer et stykke fantastisk kunst, som jeg ALDRI vil glemme, enn bare et videospill. Og det er en direkte SKAM at det alltid havner i skyggen av Oot. Syns Edge sa det best en gang: "In Majora's Mask, you save the world...one fragile, delicate person at a time." Endret 30. januar 2007 av EonoX Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det som har gjort størst inntrykk på meg de siste 5-6 årene (hvis ikke mere og...) er definitivt Half Life 2. Utrolig gjennomført atmosfære, pen grafikk og fantastisk gameplay / spennende historie. Veldig varierte omgivelser og, med byen, båtbanene, skumle innendørs og utendørs baner, og puzzles.. Kort sagt det beste spillet jeg noensinne har spilt. Syntes Episode One var fantastisk og, selv om det på en måte blir litt kort. Men jeg kommer nok til å spille igjennom hele greia når alle episodene er ute. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Under A Killing Moon! Fascinerende at et spill kunne komme på sååååå mange CD'er. Samt at grafikken var jo life-like. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Crackdown, kanskje. Har så mye gøy med det. Physics Playground, rett og slett. Digger fysikk, så det spillet er en av mine favoritter. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 KOTOR, Gothic sammen med Grim Fandango og Monkey Island har gjort inntrykk på forskjellige måter Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Som noen nevnte tidligere i tråden så er det ingen spill som har fått meg til å føle meg som et nytt og bedre menneske, men hvis dette er snakk om spill med virkelig god historie kan jeg nevne: Mafia PC MGS PS1 Prince of persia PS2 Monkey Island PC Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Metal Gear Solid! Det var trist da jeg runnet 3 og 2... Har ikke runna 1 dog... Trist historie... BESTE SPILL SOM FINNS! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Tomb raider 2 Monkey Island 3 Half-Life Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Drømmefall: Den Lengste Reisen. Klarte ikke å sove den natta jeg hadde runda Drømefall. Satt oppe og tenkte på hva som skulle skje videre og hva som hadde skjedd med Zöe, April og Kian. Fantastisk historie pluss en haug med ubesvarte spørsmål som det er vanskelig å ikke å bli påvirket av. Lenke til kommentar
FlameAble Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 WoW i begynnelsen da alt var nytt og spennende og det var minimalt med 1337 snakkende 12-åringer som ødela innlevelsen. Det å spille på RP-server hjalp også på stemningen ^^ Morrowind var mye av det samme, så ufattelig mye å se. Glømmer aldri da jeg kl.3 på natten fant en hule som gikk dypt dypt ned og endte i en underjordisk innsjø hvor det lå et vikingskip fylt med våpen og andre skatter. Skikkelig gjennomført viking begravelse Og man skal heller ikke glemme FF7 og 8. Kan uten skam si at jeg felte en del tårer mens jeg rundet de to spillene ja Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Drømmefall: Den Lengste Reisen. Klarte ikke å sove den natta jeg hadde runda Drømefall. Satt oppe og tenkte på hva som skulle skje videre og hva som hadde skjedd med Zöe, April og Kian. Fantastisk historie pluss en haug med ubesvarte spørsmål som det er vanskelig å ikke å bli påvirket av. 7848599[/snapback] Driver å spiller det igjennom nå.. Og bare det å komme tilbake til Arkadia var jo herlig Kan jo si at jeg har over 200mb med screenshots allerede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå