Gå til innhold

Hvilke spill har gjort virkelig inntrykk på deg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

De best spillene (på pc):

1-Wolfenstein: Enemy Territory og

Return to Castle Wolfenstein 2 (ikke kommet ennå,men havner på toppen ;) )

2-Return to Castle Wolfenstein

3-I.G.I 2

4-I.G.I

5-MOHAA

Har ikke så mange nye spill på lista, for etter at Wolfenstein ET kom så har jeg spillt stort sett bare det og spiller ennå.

Lenke til kommentar

I nyere tid har Tomb Raider Legend virkelig gjort et godt inntrykk på meg. Musikken er fantastisk og historien er ganske fengende. Godt å se Lara Croft på rett kjør igjen, etter utallige spill som aldri skulle ha vært utgitt.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Spill som har gjort inntrykk på meg:

Icewind Dale II: En fantastisk historie, og en utrolig stemning... Ingen andre spill jeg kan komme på har gjort så sterkt inntrykk på meg. :love:

Neverwinter Nights: Har også en kjempebra historie, og hele opplevelsen er enorm. Begge tilleggspakkene er også minneverdige...

Star Wars: Dark Forces II: Et av de første spillene jeg runna, og jeg glemmer det aldri.

Legend Of Zelda-serien: Trenger ingen introduksjon. Geniale spill.

Metal Gear Solid: Jeg har faktisk bare spilt det på GBC, men det er utrolig morsomt og dypt.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke tenke meg noen spill som har gjort inntrykk på meg i samme måte som du beskriver, Hrisebro. En del spill har satt sine spor, men ikke på den måten. Det er heller filmer eller dokumentarer som gjør slikt med meg.

Zelda og Mario vil alltid huskes fordi at det var det første jeg spilte. Så kommer Starcraft og Diablo, som mine onkler introduserte meg for tidlig i min spillkariere. Perfect Dark og Goldeneye sitter også rimelig godt pga. at jeg spilte mye med venner og familie i disse spillene. Warcraft III kommer jeg nok aldri til å glemme heller. Jeg var delvis besatt av dette spillet en periode. Ble vel over middels god i det også ;)

Kommer heller ikke utenom Mafia: City of Lost Heaven, genial stemning og "feeling". Call of Duty spillene også, har jo spilt med/mot mange kamerater der via LAN.

Lenke til kommentar
nå har jeg spilt gjennom HL2. fy F*** for et spill :dribble:

utrolig bra historie og gameplay. og grafikken er bare syk! :love:

var helt utrolig atmosfære når jeg bare satt i den "båsen" og kjørte rundt inni The Citadel. :love:

6241269[/snapback]

Enig. :) HL2 tok meg med storm, da jeg aldri har spilt HL1.

Lenke til kommentar

Mafia: tidenes beste historie fortalt på pc-skjerm. man bryr seg virkelig om hva som skjer med alle folka. geniale oppdrag. herlig bil og våpen-fysikk. ALT er så herlig. grein som en sippeunge spillet var over. #1

GTA-VC: musikken, oppdragene, og den følelsen av tilstedeværelse

Vietcong: realistisk og en utrolig stemning mens man gikk i jungelen

Hidden & Dangerous: jeg og en kompiss spilte alltid coop hos hverandre i '99.. ah.. memories

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Super Mario World og Yoshi's island

SNES'en hadde virkelig noen perler når det gjelder platforming. Super Mario world er et av de spillene jeg aldri kommer til å glemme. Det hadde fin grafikk, bra gameplay og lang spilletid. Historien var ikke så viktig :p Yoshi's island klarte på nytt å fenge meg. Det er kanskje den beste platformeren jeg har spilt hittil. Den spesielle grafikken blandet med det herlig nye gameplayet gav meg en godfølelse som jeg ikke har glemt.

Ocarina of time

Husker første gangen jeg så dette spillet. Jeg ble rett og slett trollbundet. Etter det var det bare å få tak i spillet, og siden det har jeg vært en zeldafan :) Kanskje ikke verdens beste spill lenger, men det var verdens beste spillopplevelse på den tiden. Jeg har ikke opplevd noe annet spill som har klistret meg til skjermen på den måten. Når det er sagt så har omtrent alle zeldaspillene imponert meg. Og The wind waker fortjener virkelig å bli nevnt.

Goldeneye/Perfect dark

Som med Oot, kanskje ikke verdens beste konsollfps'er lenger. Men for meg står disse spillene ganske høyt. Alle timene som ble brukt i multiplayermodusen må ha slitt ut minst to kontrollere :)

Mario kart 64

Jeg hadde aldri trodd at et gocart spill kunne være så bra før jeg testet det ut. Det ble raskt en gjenganger for meg og vennegjengen.

GTA3:

Jeg hadde aldri spilt et GTA spill før dette. Så det var som å stige inn i en helt annen verden. Grafikken var kanskje ikke den beste, men de store områdene imponerte meg. Det var en helt ny opplevelse å kunne cruise rundt i byen mens jeg hørte på radio.

Lenke til kommentar
nå har jeg spilt gjennom HL2. fy F*** for et spill :dribble:

utrolig bra historie og gameplay. og grafikken er bare syk! :love:

var helt utrolig atmosfære når jeg bare satt i den "båsen" og kjørte rundt inni The Citadel. :love:

6241269[/snapback]

enig, HL2 er det beste jeg har spillt på årevis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...