phax Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 ser at man får KEF iQ5 til 4500,- parret fra sverige, noe jeg syntes virket billig. noen som har noen formeninger om disse? har hørt KEF Q5 tidligere og de likte jeg, selv om de kanskje er litt i snilleste laget.. er disse noe å satse på i denne prisklassen? ser forresten at iQ3 har blitt kåret til årets høyttaler av Eisa. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Litt OT: Du er tydeligvis veldig interessert i lyd phax. Jeg kan ikke skjønne at ikke du kjøper deg pent brukte høyttalere i stedet for nye. Da vil du få MYE bedre lyd for pengene dine. Det ligger enormt mye bra høyttalere på bruktmarkedet. Så et par Lyric 402 til 6000 kr og et par ProAc til 5500. Du kommer ikke i nerheten av disse i lydkvalitet hvis du kjøper nye. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 hehe joda stemmer det! skal tråle bruktmarkedet grundig nå over nyttår når jeg selv skal innvistere i nye høyttalere. disse kef'ene spurte jeg mest på vegne av en kompis som var ute etter noen nye høyttalere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå