Zpurs Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Hei! Jeg lurer på hva man gjør hvis man plutseig "mister" en partisjon på harddisken ? Har delt en disk i to, en partisjon på 10 og en partisjon på 110 GB, etter et strømbrudd på maskina og påfølgende restart vil ikke D:\ bli gjenkjent og jeg får spørsmål om jeg vil at Windows skal formatere disken (det er ikke OS på disken, kun spill osv....) Finner partisjonen i Datamaskinbehandling (Win2k), men det er ikke noe filsystem på den :S er alt tapt ? isåfall, hvordan er det mulig at kun en partisjon på en disk krasjer og ikke den andre ?? surt!! Noen gode råd ? På forhånd takk! Kjetil Endret 28. november 2005 av Gunnesmo Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 http://www.runtime.org/ Lenke til kommentar
Zpurs Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Takker! Fant dette programmet og det ser ut til at det går bra, får hentet nesten alle filene - tar litt lang tid da, men det er det jo verdt Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 det kan jo hende at partisjonstabellen er skadet og at det kun holder at du fixer denne.... men hvis det programmet du har fått anbefalt funker så skulle det gå fint å bruke det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå