Gå til innhold

Den nye iPod 5G (m. video). Hvem skal ha?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vurderer en. Noen som har peiling om den kan spille av egne xvid filmer? Eller MÅ man kjøpe fra itunes?

5221074[/snapback]

Du trenger ikke kjøpe fra iTunes, men om en skal ha egne filmer må en konvertere selv. Ikke noe problem egentlig.

Videora iPod Converter er et sånt program som kan gjøre det.

5221365[/snapback]

stemmer bra det. bruker selv videora. litt knoting med innstillinger, men jeg har selv gjort om mange filmer som jeg har med om jeg må busse en stund eller sånt.

har ikke selv testet så mange andre mp3-spillere, men ipoden har liksom alt. tenkte litt på en nano først, men jeg klarer aldri å bestemme meg for hvilken musikk jeg skal ha med, så jeg valgte en 60gb med video. nå slipper jeg å velge, har med det meste...

video-funksjonen hadde jeg mine tvil om, men den er faktisk overaskende bra til å ha såpass liten skjerm! har kjøpt to sesonger med Married with children (Bundy-familien fra tv3) og har stadig med meg et par episoder. det er ikke bare sånn "åh, se så kult med video" som mine tidligere mobiler har vært, jeg kan ihvertfall uten problemer se lengre klipp på denne uten å bli spesielt sliten i øynene... angrer ikke et sekund, selv om jeg er blakk nå :p

men iTunes burde seriøst få seg en omgang! kanskje bare maskinen min, men itunes går altfor tregt og er et jevnt over dårlig program ass!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...