:---{D Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) De fleste som har fulgt litt med har sett Apple's nye vakre iPod med støtte for video. Selv har jeg sett på den litt for mye og tror nå at jeg skal kjøpe den. Er det noen andre her som skal ha? Hvilken farge skal dere ha? Endret 27. november 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 sett iPods nye vakre iPod Apple's nye ipod kanskje? Selv ser jeg ikke helt vitsen med en slik player, tror ikke jeg personlig har noe stor bruk for en portabel videoavspiller. Kan jo være kjekt på lengre flyturer, og slikt, men ellers Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg skal utvilsomt ha en Mest lyst på en i svart 60gb, men etter å ha lest mye rundt på div. forumer lurer jeg på om det er lurest å satse på den hvite i henhold til riper. Den nye Ipod`n riper visst like enkelt som Nano`n Uansett er det en utrolig fin spiller å se på Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Syns alle ser helt likedann ut, imho... Dog, den nano er jo sjuk! Liker ikke iPod og apple produkter generelt, men den er syk! Lånte den litt av en kompis, og den var jo så uftattelig tynn og liten.. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg har den jeg Og i svart naturligvis. Fikk den forøvrig dagen den kom ut i Norge =) Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 vis ikke jeg husker helt feil, så er det mindre batteri tid på den 30gb(eller var det 20gb) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 sett iPods nye vakre iPod Apple's nye ipod kanskje? 5213712[/snapback] Doh! Selv tror jeg at jeg skal ha den i svart. Driter i om det kanskje kan bli riper. Tror at jeg skal kjøpe meg sånne iPod sokker. Har dessuten ledt et sted at det er bedre å se video på den svarte. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 vis ikke jeg husker helt feil, så er det mindre batteri tid på den 30gb(eller var det 20gb) 5214364[/snapback] I forhold til hva? 30GB forhold til 60GB har du rett. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 sett iPods nye vakre iPod Apple's nye ipod kanskje? 5213712[/snapback] Har dessuten ledt et sted at det er bedre å se video på den svarte. 5214400[/snapback] Eh? Bare hvis du mener at den hvite "lakken" forstyrrer synet når du ser på. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Har dessuten ledt et sted at det er bedre å se video på den svarte. 5214400[/snapback] Eh? Bare hvis du mener at den hvite "lakken" forstyrrer synet når du ser på. 5214609[/snapback] Det jeg mener ja. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Du trenger ikke kjøpe sokker, det følger med en tettsittende lomme i et slags lærstoff. Blir ikke riper da ;') Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Du trenger ikke kjøpe sokker, det følger med en tettsittende lomme i et slags lærstoff. Blir ikke riper da ;') 5215446[/snapback] 1. Sokkene er sexy 2. Sokkene er tøffe 3. Den som følger med ser ut som et dårlig campingtur prosjekt. Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Du trenger ikke kjøpe sokker, det følger med en tettsittende lomme i et slags lærstoff. Blir ikke riper da ;') 5215446[/snapback] 1. Sokkene er sexy 2. Sokkene er tøffe 3. Den som følger med ser ut som et dårlig campingtur prosjekt. 5217306[/snapback] vet ikke hva slags telt du har sett medfølgende, jeg har den nye 60gb'ern med video og medfølgende lærlomme. vil heller ha den enn en sokk.... lærlomma sitter tight rundt pod'en, unngår riper med mindre du presterer å "miste" en spiker nedi, og tar minimalt med plass. har hatt den i en liten måned nå, bestilte den fem dager etter den ble lansert tror jeg, og har nå ikke fått noen nevneverdige riper. den er selvfølgelig ikke nøyaktig like pen som den var ny, men overaskende fin til at jeg har hatt den i lomma hver dag i november (alltid med lærlomma, så klart...) Lenke til kommentar
Xavier89 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Annbefaler du denne mer enn blant anna Creative Zen Vision, iRiver PMP-120 og Archos sine? vurderer sterkt å kjøpe en Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Annbefaler du denne mer enn blant anna Creative Zen Vision, iRiver PMP-120 og Archos sine? vurderer sterkt å kjøpe en 5220411[/snapback] Nå har jeg ikke prøvd noen av disse, men er meget fornøyd med en nano. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Annbefaler du denne mer enn blant anna Creative Zen Vision, iRiver PMP-120 og Archos sine? vurderer sterkt å kjøpe en 5220411[/snapback] iPod er en sikker vinner. Forrige gang hadde jeg valget mellom iPod mini, som jeg visste hva var og den lovende Zen Micro. Jeg ble overrasket over den absolutt overlave kvaliteten og angrer på at jeg ikke kjøpte iPoden. Alle vet da at iPod-killer har blitt et utrykk. Og Imo. har det ikke kommet noen ordentlige iPod-killere enda. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Vurderer en. Noen som har peiling om den kan spille av egne xvid filmer? Eller MÅ man kjøpe fra itunes? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Vurderer en. Noen som har peiling om den kan spille av egne xvid filmer? Eller MÅ man kjøpe fra itunes? 5221074[/snapback] Du trenger ikke kjøpe fra iTunes, men om en skal ha egne filmer må en konvertere selv. Ikke noe problem egentlig. Videora iPod Converter er et sånt program som kan gjøre det. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Er det denne vi snakker om? Hvis ja, jeg skal ha meg en. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det er snakk om den ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå