Gå til innhold

ultimate spill pc for under 1700

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg vil påstå at dette(http://home.no.net/feato2/images/Type.doc) er det beste du kan få når det gjelder spill og videre oppgraderings muligheter +overklokking for under 17000,-  :dribble:

Prove me wrong! :thumbup:

Edit: se bortfa skjermen den er feil.... :blush:  prisen blir da 13949 uten skjerm....

5212972[/snapback]

Kan du ikke bare posten den pc'n som du påstod du bestillte i en annen post da? 2xOperton til 9k stk?

Lenke til kommentar

Da jeg posta denne så trodde jeg at jeg måtte kjøpe den selv. men da pappa sa at han kunne betale for meg for meg så blei det straks andre saker....

Han fikke nettop nytt jobb tilbud hvor han går opp fra ca 1.5 mill i brutto til litt under detsamme i netto....

er det ikke ddr2 på adm? :( surt....

Lenke til kommentar
Da jeg posta denne så trodde jeg at jeg måtte kjøpe den selv. men da pappa sa at han kunne betale for meg for meg så blei det straks andre saker....

Han fikke nettop nytt jobb tilbud hvor han går opp fra ca 1.5 mill i brutto til litt under detsamme i netto....

er det ikke ddr2 på adm? :( surt....

5219538[/snapback]

lol... Bortskjemt2k. Tviler på at noen som helst her er interessert i å vite hva faren din tjener :hrm:

On the other hand, kjøp den maskina du, beste jeg har sett :yes::thumbup::w00t:;):ohmy::love::D :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
har en liten følelse av at the_illll er her for å skryte "litt" :p

5220361[/snapback]

helt enig...

og hvis faren din får et sånt jobbtilbud, hvorfor har du ikke et større budsjett enn 1700 kr? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...