MistaWu Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Hei, noen som veit hvor det selges USB Datakabler til Ericsson t68 ? Må få litt internett på den bærbare pc'n min.. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Kjøpe heller bluetooth datakort til pcen din, slik at du kan kommunisere trådløst ml pc og mobil. Slikt kort selges i alle webbutikker, bare søk etter bluetooth på webshopguiden Lenke til kommentar
goggi Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 De har vel det i stort sett alle butikker som selger t68. koster rundt 500,- tror jeg det er. men du kan jo bruke ir-porten. funker like bra det. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 31. august 2002 Forfatter Del Skrevet 31. august 2002 Quote: Den 2002-08-31 15:10, scirocco skrev:Kjøpe heller bluetooth datakort til pcen din, slik at du kan kommunisere trådløst ml pc og mobil. Slikt kort selges i alle webbutikker, bare søk etter bluetooth på webshopguiden Er dette like kjapt/tregt som USB kabel? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Tror bluetooth har en hastighet på 1 Mbs, altså mye raskere enn hva du kan få gjennom modemet på mobilen likevel. Hva hastigheten er på usb vet jeg ikke Lenke til kommentar
president Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Begrensningen ligger ikke i om du bruker IR, USB, serieport eller Bluetooth uansett, det er hastigheten i nettet (HSCSD eller GPRS) som blir flaskehalsen. Så ytelsesmessig spiller det ingen rolle, har du IR på PCen koster det ikke noe ekstra, mens en kabel nok vil være billigere enn et Bluetoothkort til PCen. Lenke til kommentar
bob_hund Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Litt off topic, men dette er en bra t68 side. http://www.t68.info Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 31. august 2002 Forfatter Del Skrevet 31. august 2002 Okay... Får ikke brukt IR på telefonen... (den funker ikke). Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Funker ikke IR porten på telefonen??? Har du lastet ned riktig software fra sonyericsson.com? Ellers har du jo også et års garanti på telefonen som dekker sånt. Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Du vet vel også at du må slå på IR porten inne på en av menyene på telefonen? Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 31. august 2002 Forfatter Del Skrevet 31. august 2002 Hehe.. ja jeg veit at jeg må slå på IR på tlf'en.. Men når jeg gjør dette så står det bare "IR Deaktivert" eller noe i den duren.. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 bestilte nettopp en datakabel til min t68i, fra en webshop i england. Kosta 11 pund eller ca 150 kr. Vistnok er frakt gratis, men vi får se når pakken kommer.. http://www.mobilespares.co.uk/ Anngående GPRS og bluetooth.. satt å tenkte litt på dette.. Hvis jeg kjøper et slikt bluetooth kort til pc'n, kan jeg da sette opp pc'n som en router og kunne surfe på internet (wap) igjennom bluetooth forbindelsen? ..slik at man ikke trenger å ringe opp en forbindelse med telefonen liksom.. (har adsl) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå