Gå til innhold

hvilket nettverkskort til xbox?

sveggi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja enig med The O, men selv om det kommer nok jeg til å bruke det trådløse nettet vi har, da det blir enklere istede for å måtte trekke en nettversk kabel igjennom hele huset :p

Uansett er det noen som kan bekrefte at man kan bruke andre trådløse adaptere til Xbox 360 enn den som er laget til Xbox 360?

Edit: Beklager så mye, har vært så mye snakk om Xbox 360 på forumet nå for meg så alt jeg ser, enten om det står Xbox eller noe annet så tenker jeg Xbox 360 :p

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

men det trådstarter faktisk spør om er et kort man kan sette inn i xboxen så det går ann å vere på nettet... jeg har ikke hørt om at dette går siden xbox ikke støtter slike ting (programvarer). så hvis du skal ha xboxen trådløs så må du ha en adapter.

Lenke til kommentar
men det trådstarter faktisk spør om er et kort man kan sette inn i xboxen så det går ann å vere på nettet... jeg har ikke hørt om at dette går siden xbox ikke støtter slike ting (programvarer). så hvis du skal ha xboxen trådløs så må du ha en adapter.

5216080[/snapback]

OK ;) Takk for den lars, mye rart som har blitt sagt her, men er det noen som kan anbefale noen adaptere da?

Og hvordan fungerer disse? en adapter med en nettverksledning som går bak i xbox?

Lenke til kommentar

5216080[/snapback]

OK ;) Takk for den lars, mye rart som har blitt sagt her, men er det noen som kan anbefale noen adaptere da?

Og hvordan fungerer disse? en adapter med en nettverksledning som går bak i xbox?

5216856[/snapback]

Ja, det er et adapter som går i nettverksledning som går bak i xbox, og som du ser så har jeg linket til xbox sitt originale lenger oppe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...