iCodden Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg har formatert pcen. Jeg har instalert hovedkort driver og skjermkort driver. Men det står i enhetsbehandlingen at det er en ukjent enhet som ikke er installert + ting som skulle blitt instalert når jeg instalerte hk drivere. Hva er galt? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Er det noen enheter som du ikke har lagt inn drivere til? For eksempel lydkort eller nettverkskort? Hvis ikke så ignorér den ukjente enheten. Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 det må bety at det er en enhet i maskinen, eventuelt en ekstern enhet som ikke har fått drivere installert. Ukjent enhet betyr at windows ikke gjenkjenner enheten og du må installere drivere manuelt. Tja, hva kan det være? Blir vanskelig for meg og andre med den lille informasjonen vi fikk der Er det en skriver? Min skriver blir ukjent enhet når den kobles inn via usb etter en format. Bruker du f. eks. nettverkskort som ikke er integrert på hovedkortet? Lydkort? Er nok en enhet du har glemt Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Det kan også være at windows har lagt til en enhet to ganger i liten. Jeg har opplevd at windows tror jeg har et nettverkskort eller lydkort ekstra. Lenke til kommentar
iCodden Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Jeg har enda ikke fått det til. Det er et nforce 4 chpiset. Skal ikke alle drivere da være samlet i en pakke som du laster ned på nvidia sin hjemme side? Må jeg bruke drivere som fulgte med? Viss jeg må det så er jo de driverene gammle! Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Har du oppdatert Windows? Kan jo være at du finner noen drivere der og. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Kanskjen det er slik som hos meg, der jeg har et eksternt lydkort og dermed vises det interne som ukjent? Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg ser du har et 6600GT skjermkort. Har selv fått div. ukjente enheter under det kortet, noe som ikke skjedde med Ati- kortet jeg hadde. Tror det er div støtte for å koble det til tv osv..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå