Pozzolan Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Hei, Jeg har et litt uvanelig problem. Jeg har 1 gig ram men hvist jeg bruker over ~512 så får jeg "hardware lagg" i diverse spill. Finnes det noen løsning på dette? cpuen er klokket til 2.45Ghz vist dette har noe å si. Resten av specsa finner du i signaturen. Mvh Kenneth Edit: Et litt usikker på kategori Endret 27. november 2005 av stealthy Lenke til kommentar
l0l89 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hei,Jeg har et litt uvanelig problem. Jeg har 1 gig ram men hvist jeg bruker over ~512 så får jeg "hardware lagg" i diverse spill. Finnes det noen løsning på dette? cpuen er klokket til 2.45Ghz vist dette har noe å si. Resten av specsa finner du i signaturen. Mvh Kenneth 5212719[/snapback] kanskje virsu lr no? gjør litt virus tester,defragmering og diskopprydding... hjelper alltid Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Jeg har scannet med flere anti virus, har selv AVG og Sygate firewall. Har også scannet med Spybot S&D og AD-Ware til ingen nytte. Bruker CCLeaner Regelmessig og defragmenterer ofte. Har også kjørt diskopprydding til ingen nytte Takk for tilbakemelding! Kenneth Lenke til kommentar
spurv Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 merkelig problem du beskriver her... kan vel virke litt ut som at den ene brikka som fucker, kanskje teste en anna plassering for den ?! Er bare et tips. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Problemet oppstår som regel i spillet Wolfenstein Enemy-Territory. Jeg kan ikke komme over ~512 mb i minnebruk for da for jeg hardware lagg. Helt stabil FPS men jeg hopper liksom fram osv. Visst jeg bytter minnekanal kan jeg ikkke bruke dual channel Kenneth Lenke til kommentar
l0l89 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 hmm,merkelig... kanskje....nei...hakke pipling... gå over te CS!? hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå