Gå til innhold

SGH D500 - Bruke mottatte mmsbilder/lyder

Toniz70

Anbefalte innlegg

Er det ikke mulig å kunne bruke mottatte bilder og lyder via mms til noe annet enn å videresende? Tenkte på å bruke mottatt bilde til bakgrunnsbilde feks. Får bare lagret til min mappe, og den kommer ikke opp som valg når jeg gå inn for å endre bakgrunnsbilde :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd å lagre de ja, og det legger seg i Min mappe, ikke i mine nedlastninger :cool: Min mappe finner jeg under Meldinger - MMS - Min mappe, stengt for omverdenen :(

Det er fult mulig ja. Hvis du får en MMS fra en som sender deg et bilde, lagre bilde og det ligger i "mine nedlastninger" eller noe sånt på Media mappen. Værre er det ikke.

5214166[/snapback]

Lenke til kommentar

Har du prøvd med flere ulike bilder eller bare med ett? Kanskje det er bildet eller formatet på bildet det er noe i veien med ?

På min telefon funker følgende: Når du ser på mms-meldingen>valg>kopiere media>bilde og video>(bildenavn)>lagre.

Hos meg blir bildet da lagret i Media-mappen>bilder>nedlastede bilder.

Lenke til kommentar

Prøvde med et annet bilde nå, og det gikk rett i nedlastede bilder. :D Men det første... det la seg i min mappe under MMS. Når jeg prøvde å lagre det fra den mappen fikk jeg beskjed om at det allerede fantes! Prøvde nå og bytte navn på det... og DA forsvant det dit det skulle. Var visst et bilde i nedlastede bilder som het det samme. Yippiii :love: Tuuusen takk for hjelpa, begge to :w00t:

Har du prøvd med flere ulike bilder eller bare med ett? Kanskje det er bildet eller formatet på bildet det er noe i veien med ?

På min telefon funker følgende: Når du ser på mms-meldingen>valg>kopiere media>bilde og video>(bildenavn)>lagre.

Hos meg blir bildet da lagret i Media-mappen>bilder>nedlastede bilder.

5216554[/snapback]

Lenke til kommentar

På min mobil må du trykke på valg når du ''leser'' meldingen og "kopier media/kopier filer" også velger du de bildene og lydene du vil lagre, hos meg kommer de ikke i Min Mappe, du må huske ikke flytte hele meldingen!

EDIT: Ops.. så ikke at du hadde klart det....

Endret av hallohej
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...